ارتقاء کیفی شهر براساس حقوق شهروندان

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: اگر ما بخواهیم  کیفیت زندگی شهری را براساس خواسته و نیازهای واقعی و حقوقی شهروندان تهرانی ارتقاء بدهیم  باید تلاشمان را چند برابر کنیم  از جمله فراهم کردن آنچه که موجب آسایش  و آرامش می شود.

دکتر مهدی حجت در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: تلاش و اقدامات ما در 8 ماه گذشته در جهت بهبود نمای معماری و کیفیت زندگی مردم مورد اهمیت قرار گرفته است؛ اما از فعالیت بنده هشت ماه می گذرد که زمان کافی برای انجام این کار نیست.

وی گفت: اگر ما بخواهیم کیفیت زندگی شهری را براساس خواسته و نیازهای واقعی و حقوقی شهروندان تهرانی ارتقاء بدهیم باید تلاشمان را چندبرابر کنیم از جمله فراهم کردن آنچه که موجب آسایش و آرامش می شود.


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه گفت: برای شهر تهران تا صدسال دیگر هم کار وجود دارد و ما از امروز باید براساس مشکلاتی شهری و خواسته شهروندان عمل کنیم.

مهدی حجت در پاسخ به پرسش که آیا واقعا مدیران شهر در جهت آرامش و آسایش مردم و ارتقا کیفیت زندگی مردم برنامه ریزی میکنند گفت:

مدیران شهری در جهت ارتقاء کیفی شهر و شهروندان قدم برمی دارند اما به دلیل موانع موجود بر سر راه، این قدمها گاهی آرام برداشته می شود.

وی در پایان بیان داشت: اگر برای شهر هدف های بزرگ و عالی در سر داشته باشیم راه بسیار طولانی در پیش داریم، اما اگر تفکر ما در حد رفع معضلات فعلی مانند درست کردن و بهبود ترافیک، رفع آلودگی هوا و ایجاد امنیت کافی برای شهروندان و غیره باشد برای رسیدن به این شرایط کار سختی پیش رو نداریم.


خبرنگار: حسین طالبی


706

کد خبر: 952857

وب گردی

وب گردی