فرجی: باید بودجه کاراته را متناسب با ورزش المپیکی در نظر بگیرند/ امیدمان مدال‌های طلا در جاکارتا است

رئیس فدراسیون کاراته گفت: از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم با توجه به اینکه کاراته در المپیک حضور دارد، بودجه آن نیز متناسب با ورزش المپیکی در نظر گرفته شود.

محمد صادق فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پرداخت مطالبات فدراسیون های ورزشی از جمله کاراته توسط وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در بحث اعتبارات مالی، مسائلی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان پیش بینی کرده، پرداخت شده است اما با توجه به شرایط و این نکته که رشته کاراته به المپیک اضافه شده و دیگر ورزشی المپیکی محسوب می شود، بخش هایی دیگر از هزینه ها را با کمک اسپانسر تأمین می کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون بخش هایی از هزینه ها را از کمیته ملی المپیک و بخشی دیگر از وزارت ورزش و جوانان تأمین کرده و بخش های دیگر را از اسپانسر دریافت می کند. البته ما از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم با توجه به اینکه کاراته در المپیک حضور دارد، بودجه آن نیز متناسب با ورزش المپیکی در نظر گرفته شود.

رئیس فدراسیون کاراته تصریح کرد: باید ما را در تأمین هزینه های ورزشکاران و برگزاری اردوها و تورنمنت های مختلف، بیشتر یاری کنند. خوشبختانه ورزشکاران ما، اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته و خود را برای مسابقات آسیایی اردن و رقابت های جهانی و در نهایت بازی های آسیایی جاکارتا آماده می کنند.

فرجی خاطرنشان کرد: 8 ورزشکار را متشکل از 4 مرد و 4 زن به بازی های آسیایی اعزام می کنیم و امید به درخشش و کسب مدال های طلا توسط این عزیزان داریم.

602

کد خبر: 952888

وب گردی

وب گردی