سینما آی‌فیلم به «چهارراه استانبول» می‌رود

«سینما آی‌فیلم» این هفته به معرفی فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» مصطفی کیایی می‌پردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، سینما آی‌فیلم به‌ تهیه‌کنندگی وحید رونقی و محمد تنکابنی این هفته به سراغ عوامل «چهار راه استانبول» رفته است و به‌معرفی این فیلم سینمایی در هر چهار کانال این شبکه می‌پردازد.

«چهارراه استانبول» از ۱۲ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور اکران شده و بهرام رادان، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، رعنا آزادی‌ور، ماهور الوند و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«سینما آی‌فیلم» از هر سه کانال فارسی، انگلیسی و عربی آی‌فیلم روی آنتن می‌‌رود و به‌تازگی پخش آن از کانال آی‌فیلم۲ هم آغاز شده است.

این برنامه هفتگی که به اتفاقات روز سینمای کشورمان می‌پردازد، با اجرای اسماعیل باستانی، چهارشنبه‌‌شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه خواهدبود.

پخش این برنامه از کانال انگلیسی با اجرای بنیتا اعلی‌رحیمی، شنبه‌شب‌ها است. کانال عربی نیز «سینما آی‌فیلم» را در ماه مبارک رمضان شنبه‌شب‌ها در ساعت ۲۰:۴۵ به‌وقت مکه و با اجرای مازن‌ السریع روی آنتن می‌برد. بازپخش این برنامه از کانال عربی، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود.

آی‌فیلم۲ نیز که به‌تازگی پخش این برنامه را آغاز کرده، با اجرای نادیا پروانی جمعه‌شب‌ها ساعت ۲۰:۴۵ این برنامه را روی آنتن می‌برد.

503

کد خبر: 952915

وب گردی

وب گردی