فنایی: صعودمان از گروه مرگ یک رویاست/ اسپانیا و پرتغال به راحتی ما را شکست می دهند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر منطقی نگاه کنیم اسپانیا و پرتغال خیلی راحت می توانند ما را شکست دهند.

داوود فنایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص عملکرد دروازه بان های تیم ملی در 2 بازی دوستانه اخیر این تیم اظهار داشت: طبق گفته ها کی روش، کادر فنی تیم ملی ایران ساعت ها روی لیست بازیکنان برای جام جهانی وقت گذاشته اند و قطعا آنالیز دقیقی از بچه ها دارند چون از نزدیک نظاره گر عملکرد آنها بوده اند ولی به نظر من بیرانوند بهترین عملکرد را داشته به احتمال زیاد دروازه بان اول ما در جام جهانی خواهد بود.

وی در موردشانس صعود تیم ملی ایران از گروهی که در آن قرار دارد، گفت: این یک اتفاق رویایی است که بخواهیم از گروهمان صعود کنیم.ب اید سعی کنیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم. فوتبال پرتغال و اسپانیا کاملا حرفه ای و قابل مقایسه با فوتبال ما نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد ضعف های تیم ملی خاطرنشان کرد: ما به صورت کلی در ساختار تیمی مشکل داریم. وقتی حمله می کنیم نمی توانیم به خوبی مقابل ضد حمله حریف ایستادگی کنیم و به همین دلیل اگر منطقی نگاه کنیم اسپانیا و پرتغال خیلی راحت می توانند ما را شکست دهند.

فنایی در پابان گفت: تیم ملی در 2 الی 3 پست مشکل جدی دارد و بهتر است کادر فنی ریزبین تر شود چون مسابقات جام جهانی مهمترین مسابقات فوتبال است و باید با بهترین فرم به این تورنمت برویم.

606

کد خبر: 952923

وب گردی

وب گردی