روشن: بگذاریم کی روش تا بعد از جام جهانی هر غلطی می خواهد بکند!

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی و تصمیم های سرمربی این تیم صحبت کرده است.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص وضعیت تیم ملی ایران در فاصله کمتر از 3 هفته مانده به جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: وضعیت تیم فعلا افتضاح است و مشخص شده فعلا تیم ثبات ندارد. 3 الی 4 نفر بازیکن خوب را خط زدند که شاید تاثیر زیادی در روند بازی نداشته باشند ولی می توانند به بازیکنان دیگر روحیه تزریق کنند.

وی ادامه داد: در سال 78 که می خواستیم به جام جهانی برویم 4 نفر را خط زدند ولی سرمربی ما گفت که آنها را بیاورید چون می دانست که روحیه تیم را بالا می برند. کی روش الان 2 دل است و نمی داند که چکار کند و دلیل این موضوع تتها بودن این مربی است. آدم به تنهایی سخت می تواند تصمیم بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس پیروزی تیم ملی در گروه مرگ مقابل تیم هایی مثل اسپانیا و پرتغال گفت: ما اصلا نباید به بردن فکر کنیم چون توانایی و ابزار این کار را نداریم. ما بازی های تدارکاتی درستی نداشتیم و تیم ملی به قول معروف روی هواست.

روشن خاطرنشان کرد: ما در پست دروازه بان و دفاع مشکل داریم. بیرانوند در فصلی که گذشت در باشگاه خود هم ثبات نداشته است. در دفاع هم روزبه چشمی نتوانسته خوب عمل کند و تیمی که دروازه بان و دفاع خوبی نداشته باشد نمی تواند فوتبال بازی کند.

وی در مورد عملکرد کی روش گفت:حرف های کی روش منطقی نیست. او گفته سید جلال را به خاطر سن نیاورده ولی دژاگه را دعوت کرده است. حسین حسینی را به خاطر سن کم نیاورده و از آن طرف امیر عابدزاده را دعوت کرده است. باید بگذاریم این مربی هر غلطی می خواهد بکند تا ببینیم چه اتفاقی در جام جهانی می افتد.

روشن در پایان گفت: کی روش چه قهرمان در جام جهانی نتیجه بگیرد و چه نگیرد در ایران می ماند چون هیچ جا مثل ایران پیدا نمی کند که میلیاردها تومان پول بدهند و اگر هم برود ما باید از صفر شروع کنیم چون هیچ مربی ایرانی کنار کی روش نبوده. کی روش چون می دانست علی کریمی مدرک ندارد و نمی تواند روی نیمکت بشیند از او خواست که به تیم ملی بیاید.

606

کد خبر: 952947

وب گردی

وب گردی