سبک‌ترین کتابخوان الکترونیک به بازار آمد

شرکت کانادایی کوبو سازنده کتابخوان های الکترونیک به تازگی از جدیدترین مدل کتابخوان خود رونمایی کرده است که سبک ترین نوع کتابخوان محسوب می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از ایبوک ریدر، شرکت کانادایی کوبو از کتابخوان جدید 6 اینچی خود رونمایی کرده است که طبق ادعای مسئولان این شرکت سبک ترین نوع کتابخوان در جهان محسوب می شود.

این کتابخوان که «کوبو کلارا» نامگذاری شده است با قیمت 129دلاری قرار است پنجم ژوئن سال جاری در بازار کتاب عرضه شود. هرچند وضوح نمایش این کتابخوان مثل مدل های قبلی است ولی شرکت کوبو گفته است این کتابخوان ویژگی های منحصر به فردی دارد که برای هر کاربری جذاب است.

طبق ادعای مسئولان شرکت کوبو این کتابخوان تنها 166 گرم وزن دارد که به طور حتم در رده سبک ترین کتابخوان های جهان قرار خواهد گرفت. این شرکت می گوید محصول جدید با وجود وزن پایین تمام امکانات مدل های قبلی را خواهد داشت.

کوبو کلارا دارای صفحه نمایشگر 6 اینچی با وضوح 300 پیکسل در هر اینچ و مجهز به آخرین فن آوری تماس و تنظیم نور و رنگ نمایشگر خواهد بود.

بر اساس این گزارش گفته شده است فعلاً این کتابخوان جدید شرکت کانادایی تنها از زبانهای انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، هلندی، ایتالیایی، ژاپنی و زبان ترکی استانبولی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه 8 گیگابایت حافظه برای ذخیره کتابهای الکترونیک دارد و مجهز به درگاه خروجی برای ورود کتاب با انواع فرمتهای رایج است.

منبع: ایبنا

502

کد خبر: 952992

وب گردی

وب گردی