بازگشت قدرتمندانه دانشگاه آزاد اسلامی به رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری

پس از سالها دوری تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی از رقابتهای لیگ دوچرخه سواری اولین گام را محکم برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت های لیگ برتر روز گذشته (۸خردادماه) در مجموعه آزادی برگزار شد. محمد رجب لو در مورد این مسابقات بیان کرد: در این دوره از رقابتها 6 شرکت کننده حضور دارند که 3 نفر سرعتی و 3 نفر در قسمت استقامت هستند که عبارتند از: مهدی علمایی، فرشید فارسی رفیعی.
کاپتان تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: لیگ 3 مرحله دارد که مرحله اول تیم دانشگاه آزاد اسلامی با دو مدال طلا و یک مدال نقره در صدر ایستاد و احتمالاً قبل از بازیهای آسیایی مراحل بعدی نیز انجام میگیرد که باید دید با توجه به اینکه تیم ایران قصد دارد حضور قدرتمندانه ای در این رقابتها داشته باشد مربیان و مسئولین در خصوص انجام مراحل بعدی برنامه های از پیش تدوین شده چه تصمیمی می گیرند.
رجب لو افزود: مسابقات در این دوره از رقابتهای لیگ برتر به دلیل اینکه فاصله کمی با برگزاری مسابقات آسیایی دارد از سطح بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان در شرایط بدنی بسیار خوبی بسر می برند. پیش بینی میکنم با شرایطی که داریم بتوانیم مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کنیم.
وی در خاتمه بیان کرد: از مسئولان ورزش دانشگاه آزاد تشکر ویژه دارم که دوباره بعد از سالها دانشگاه آزاد رو به عرصه مسابقات لیگ بازگرداندند. تیم ملی ایران نیز در سالهای گذشته به پشتوانه همین تیم دانشگاه آزاد توانسته حضور خوبی در رقابتهای مختلف داشته باشد. ایرانی ها در این رشته استعداد بسیار خوبی دارند و با توجه به اینکه این رشته از رشته های مدال آور در رقابتهای مختلف بین المللی و المپیک می باشد انتظار داریم توجهات بیشتری در این رابطه صورت گیرد که مهمترین آن مسائل مالی است که امیدواریم در آینده اسپانسرهای خوبی در این تیم ها سرمایه گذاری کنند.
۶۰۱

کد خبر: 953009

وب گردی

وب گردی