دور 180 درجه ای/تبریزی جانشین تیام در استقلال!!

مهاجم گلزن ذوب آهن یکی از گزینه های استقلالی ها برای جانشینی بازیکن سنگالی شان است اما بحث حضور وی در پرسپولیس مطرح است.

به گزارش ایسکانیوز،سرمربی آلمانی استقلال قبل از ترک تهران، به صورت مکتوب به باشگاه اعلام کرد که در فصل نقل و انتقالات نیازمند جذب چند بازیکن جدید است و باید لیست خارجی های تیم نیز، لیستی بهتر از فصل قبل باشد.

او البته آن زمان نمی دانست جدایی مامه تیام قطعی است ولی با این حال در همان نامه نوشته بود اگر تیام از استقلال جدا شود، باید به جای این بازیکن، مهاجم خارجی جدیدی جذب تیم شود. از این رو، باشگاه که متوجه حساسیت های شفر برای ساختن یک تیم قدرتمند در حد مدعی قهرمانی در لیگ و آسیا شده، به دنبال راضی کردن سرمربی آلمانی با جذب بهترین ها از لیست خرید اوست.

شنیدیم برای پر کردن جای خالی تیام، سه گزینه از سوی شفر به استقلال پیشنهاد شده که هر سه بازیکن، خارجی هستند و کارنامه خوبی نیز دارند اما اینکه قبول کنند به تهران و استقلال بیایند یا نه، اتفاق دیگری است.

این در حالی است که گفته می شد باشگاه به دنبال مرتضی تبریزی کاپیتان و مهاجم ذوب آهن است ولی شفر معتقد است جانشین تیام فقط باید یک بازیکن خارجی باشد.

باید دید مدیران باشگاه بالاخره چه تصمیمی می گیرند؛ اینکه مهاجم خارجی به جای تیام جذب کنند یا مذاکرات شان را برای اضافه کردن نام تبریزی به لیست تیم ادامه دهند.

کد خبر: 953015

وب گردی

وب گردی