علت ‌تیر‌اندازی در میانرود دزفول چه بود؟

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اختلاف طایفه ای علت حادثه تیراندازی شهر میانرود از توابع شهرستان دزفول بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، شامگاه گذشته پس از تیراندازی در شهر میانرود شهرستان دزفول یک شهروند، جان خود را از دست داده است.

امیر عیسی زاده با اشاره به این که پیگیری‌های لازم و مربوط به این حادثه در حال انجام است، اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، علت این حادثه اختلافات طایفه‌ای بوده است.

وی افزود: تا کنون در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است و یک نفر نیز مجروح شده است که با سرعت عمل تیم‌های پزشکی فرد مجروح به واحدهای بهداشتی و درمانی شهرستان منتقل و اقدامات درمانی مورد نیاز وی، آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان این که فرد به قتل رسیده اهل شهرچغامیش شهرستان دزفول بوده است، عنوان کرد: این درگیری به شهر میانرود شهرستان دزفول، ارتباطی ندارد.

وی با اشاره به این که عامل این حادثه پس از تیر اندازی متواری شده است،گفت: اقدامات انتظامی و قضایی مورد نیاز برای پیگیری حادثه تیر اندازی شهر میانرود شهرستان دزفول آغاز و با پیگیری‌های صورت گرفته و به زودی با عاملین این حادثه برخورد قانونی و جدی می‌شود.

عیسی زاده با بیان این که علت این حادثه اختلافات طایفه‌ای بوده است، ادامه داد: اختلافات قبلی، طایفه‌ای عامل تیر اندازی شب گذشته شهر میانرود شهرستان دزفول و کشته و مجروح شدن 2 نفر از شهروندان است.

وی با بیان این که شهر میانرود در حال حاضر در امنیت کامل به سر می‌برد، گفت: با حضور ماموران انتظامی و پیگیری‌های صورت گرفته، هیچ مشکلی وجود ندارد و در صورت بروز هر گونه نا امنی و اختلال در نظم عمومی با عاملین برخورد جدی قانونی می‌گردد.

901

کد خبر: 953021

وب گردی

وب گردی