فعلا برنامه‌ای برای جریمه و یا قطع آب مشترکان پرمصرف وجود ندارد

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جریمه و یا قطع آب مشترکان پرمصرف نداریم و هدف ما این است که با انجام برنامه‌های فرهنگی مانند اطلاع‌رسانی و تبلیغ مانع ازدیاد مصرف مشترکان شویم.

به گزارش به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علیرضا نوذری پور با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف آب،اظهار کرد: بی شک فرهنگ سازی و آگاه کردن مشترکان از وضعیت منابع آبی می تواند تاثیر بسیار زیادی در مدیریت مصرف آب داشته باشد.

وی همچنین از افتتاح چندین پروژه خبر داد و افرود : امروز با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر پاکدشت ،پروژه خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران به ورامین ، خطوط انتقال آب از تصفیه خانه هفتم به قرچک و خط انتقال آب از مخزن عباس آباد به شهر ورامین و مرکز پایش رهبری و تاسیسات آب و فاضلاب شهرهای شرق استان تهرانافتتاح خواهد شد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: همچنین عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس نیز آغاز خواهد شد.

چندی پیش حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به ایسنا گفت که بر اساس ماده ۸ مصوبه هیات وزیران که در کارگروه سازگاری با کم‌آبی مورد تایید قرار گرفته مشترکان پرمصرف آبی جریمه خواهند شد.

همچنین سید زاده مدیر دفتر مدیریت مصرف و نظارت بر کاهش هدررفت آب شرکت آب و فاضلاب کشور به ایسنا گفته بود که امسال براساس شرایط فعلی الگوهای مصرف را تغییر داده‌ایم و برای برخورد با مشترکان پرمصرف تصمیمات جدی اخذ شده است که پس از تصویب کارگروه سازگاری با کم‌آبی این تصمیمات اجرایی خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر: 953056

وب گردی

وب گردی