جدایی کاراکتر ریک از سریال مردگان متحرک

بازیگر نقش «ریک» در سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» در پایان فصل نهم از این مجموعه جدا می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از گاردین، «اندرو لینکلن» بازیگر اصلی سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) با این سریال وداع می‌کند. بدین ترتیب طرفداران سریال تنها یک فصل دیگر شاهد حضور این شخصیت در این مجموعه تلویزیونی آخرالزمانی خواهند بود.

البته از نحوه خروج این کاراکتر اطلاعاتی منتشر نشده است و فقط می‌دانیم لینکلن در 6 اپیزود دیگر از فصل آینده به ایفای نقش می‌پردازد و فصل نهم آخرین حضور وی در «مردگان متحرک» است.

شنیده شده است که شبکه AMC قصد دارد پس از جدایی لینکلن، یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی و ثابت سریال یعنی «نورمن ریداس» (بازیگر نقش «دریل») را به عنوان رهبر گروه جایگزین وی کند.

«لورن کوهن» بازیگر نقش «مگی» هم تنها 6 قسمت دیگر با این سریال خواهد بود و پس از آن او هم «مردگان متحرک» را ترک خواهد کرد. وی چندی پیش با درخواست دستمزد بیشتر در شبکه‌های اجتماعی جنجال‌آفرین شده بود.

مرگ شخصیت‌های اصلی «مردگان متحرک» در فصول مختلف سریال به یکی از غافلگیری‌ها و البته جذابیت‌های آن بدل شده است، اما گاهی این جدایی به مذاق هواداران خوش نمی‌آید و با اعتراضاتی مواجه می‌شود که مرگ بازیگر نقش «گلن» و بازیگر نقش «کارل» از جمله آن‌هاست.

مردگان متحرک یک سریال آخرالزمانی است که پخش آن از سال 2010 آغاز شده و تاکنون چندین بار رکورد پربیینده‌ترین افتتاحیه یک سریال را در شبکه AMC شکسته است. این سریال، تلاش انسان‌ها برای بقا هنگام فراگیرشدن زامبی‌‌ها را بیان می‌‌کند.

۵۰۱

کد خبر: 953146

وب گردی

وب گردی