گردشگری از مهمترین ظرفیت های اشتغالی در چهارمحال و بختیاری است

نماینده مردم فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری از مهمترین ظرفیت های اشتغالی در چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که باید این بخش مرود توجه بیشتر قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی کاظمی ظهر پنج شنبه در کارگروه اشتغال استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افزایش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری موجب افزایش آسیب های اجتماعی شده است، بیان کرد: حل مشکلات بیکاری در استان از مهمترین خواسته مردم این استان به شمار می رود.

نماینده مردم فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید از ظرفیت های این استان برای ایجاد اشتغال بهره گرفت.

افزایش سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: افزایش سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف در این استان در دستور کار مسئولان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی ادامه داد: جذب تسهیلات اشتغال در دستور کار مسئولان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد و ایجاد اشتغال مهمترین هدف مسئولان استان قرار گیرد.

نماینده مردم فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهره گیری از بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال در این استان ضروری است.

وی ادامه داد: گردشگری از مهمترین ظرفیت های اشتغالی در چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که باید این بخش مرود توجه بیشتر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: توسعه زیر ساخت های گردشگری در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

901

کد خبر: 953151

وب گردی

وب گردی