دشمن در پی ایجاد اختلاف در داخل کشور است

امام جمعه تبریز در واکنش به حرکت‌های اعتصابی اخیر گفت: دشمن در پی این است که در داخل کشور اختلاف ایجاد کند و برخی‌ها بدون اینکه آگاه باشند وارد بازی می‌شوند درحالی که منشا تمام این حرکات و خطوط مشی آن‌ها از خارج است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی ابراز کرد: از مدیران استانی که در ماه مبارک رمضان در رسیدگی به ایتام و فقرا پیش‌قدم شدند و حضور داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در این ماه باید بیش‌تر به فکر فقرا و نیازمندان باشیم، گفت: متاسفانه اسراف در جامعه زیاد شده است. اخیرا یکی از بانک‌های استان‌مان با پول چاپ و پخش تقویم، ۱۸۰هکتار زمین برای جنگل‌کاری در استان خوزستان برای مقابله با ریزگردها تدارک دیده است و این واقعا کار نیکویی به شمار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: همه ما می‌توانیم برای سالم‌سازی محیط زندگی‌مان هزینه بپردازیم و جلوی اسراف پول در کارهای بیهوده را بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نمایندگان استان در مجلس تاکید کرد: مردم انتظار دارند در وضع قوانین کشور قوانینی وضع شوند که جلوی فساد، دزدی و اختلاس را بگیرد. به این موضوع باید توجه ویژه داشته باشید.

حجت‌الاسلام دکتر آل‌هاشم همچنین خطاب به مدیران اعلام کرد: تمام توان‌تان را در راستای اشتغال جوانان به کار بگیرید زیرا مردم بخاطر این موضوع بسیار رنج می‌برند.

امام جمعه تبریز در واکنش به حرکت‌های اعتصابی اخیر بیان کرد: دشمن در پی این است که در داخل کشور اختلاف ایجاد کند و برخی‌ها بدون اینکه آگاه باشند وارد بازی می‌شوند درحالی که منشا تمام این حرکات و خطوط مشی آن‌ها از خارج است.

وی همچنین با بیان اینکه دشمن قصد دارد در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نظام را تضعیف کند، گفت: ما امسال بجای ستاد دهه فجر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را تشکیل داده‌ایم و باید امسال تلاش کنیم تا در ابعاد مختلف دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنیم.

901

کد خبر: 953152

وب گردی

وب گردی