تعیین تکلیف ‌مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار تعیین تکلیف پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر و حل موانع و مشکلات این پروژه تا پایان امسال شد.

به گزارش ایسکانیوز، بهروز ندایی در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: تعیین تکلیف پروژه های باقی مانده مسکن مهر و حل موانع و مشکلات این پروژه تا پایان امسال، در اولویت دستگاه های ذی‌ربط قرار بگیرد که انتظار داریم هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل درخصوص محوطه سازی مسکن های مهر گفت:دستگاه های ذیربط هماهنگی های لازم را درخصوص آسفالت و محوطه سازی مسکن های مهر انجام دهند و در ارائه خدمات به این واحدها، شهرداری ها هم همکاری کنند چرا که این موضوع در حال حاضر امری لازم و ضروری است

ندایی تصریح کرد: توجه ویژه به کنترل کیفیت در روند پروژه های مسکن مهر که توسط پیمانکاران انجام می شود باید با جدیت بررسی و حضور مهندسان ناظر تا اتمام پروژه ضروری است تا بتوانیم ارائه خدمات مطلوبی به صاحبان مسکن مهر در استان داشته باشیم.

وی به احداث مدارس در مسکن های مهر اشاره کرد و افزود: احداث مدارس دولتی در مسکن های مهر در اولویت قرارگیرد و دستگاه‌های ذیربط باید با همکاری خیرین مدرسه ساز در این راستا گام بردارند تا دانش‌اموزان ساکن در این شهرک‌ها هیچ مشکلی بابت تحصیل نداشته باشند.

در این جلسه مشکلات مسکن مهر همه شهرستان های استان بررسی شد و مصوبه‌های لازم برای تسریع در روند پروژه ها مورد تصویب شورای مسکن قرار گرفت.

901

کد خبر: 953183

وب گردی

وب گردی