انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد امشب پایان می یابد

مهلت انتخاب رشته دکتری سال ۹۷ دانشگاه آزادبا امکان انتخاب 40 رشته محل ،ساعت ۲۴ امشب جمعه ۱۱ خرداد ماه پایان می یابدو به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،، فرصت مجدد انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه آزاد و همچنین ویرایش رشته محل ها ساعت ۲۴ امشب جمعه ۱۱ خرداد ماه پایان می یابد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان با مراجعه با سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و داوطلبان اتباع غیرایرانی با وارد کردن کد رهگیری به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (در پایین کارنامه سازمان سنجش درج شده است) به عنوان رمز عبور می توانند وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

تمامی داوطلبانی که اقدام به ویرایش کرده اند می توانند در صورت تمایل مجددا انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

ویرایش اولویت های انتخابی داوطلبان تنها یک نوبت امکان پذیر است و هیچگونه درخواستی مبنی بر ویرایش مجدد امکان پذیر نیست.مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

گفتنی است ،بعد از ادغام ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 97 با دکتری سراسری ، تا مرحله اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، داوطلبان دانشگاه آزاد و سراسری با یکدیگر همراه هستند اما پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، داوطلبانی که در این مرحله از آزمون مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شدند ، با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 ، می توانند نسبت به انتخاب 40 کدرشته محل مربوط به مجموعه امتحانی خود ، اقدام کنند . در کارنامه دکتری 97 که در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود ، اطلاعات مفیدی همچون سهمیه داوطلب و تراز وی ذکر شده است که در انتخاب رشته بسیار موثر است .

دانشگاه آزاد فرم انتخاب رشته داوطلبان در هر مجموعه امتحانی را بررسی کرده و اگر حدنصاب دعوت به مصاحبه را کسب کرده باشند ، اسامی آن ها را به دانشگاه بررسی شده ارسال می کند . داوطلبان نیز بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از نتایج انتخاب رشته خود مطلع می شوند و می توانند با مراجعه به محل دانشگاه در زمان مقرر شده ، سر جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 97 حاضر شوند . بعد از اتمام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دانشگاه فهرست اسامی افرادی که در جلسه مصاحبه حاضر شدند را به همراه تراز کسب کرده در جلسه مصاحبه را به مرکز دانشگاه آزاد اسلامی فرستاده و نتایج نهایی در سایت azmoon.org منتشر می شود .

204

کد خبر: 953213

وب گردی

وب گردی