برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی برای دانش آموزان

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش از برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ؛ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد روشنی از برپایی ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کسب مهارت‌های تشکیلاتی، اجتماعی و عمومی دانش‌آموزان خبر داد.

وی در خصوص آموزش‌های ارایه شده در این پایگاه‌ها گفت: سعی داریم در این مدت با استفاده از مربیان مجرب تشکیلاتی دانش‌آموزان را با مهارت‌های عمومی و تشکیلاتی شامل معرفتی، فرهنگی، خدماتی، اقتصادی، تربیت بدنی و مهارت امداد و نجات و اجتماعی و محیط زیستی آشنا کنیم.

روشنی زمان ثبت‌نام در این پایگاه‌ها را ۱۰ تا ۲۱ خرداد اعلام و اظهارکرد: این پایگاه‌ها از اول تیرماه تا ۳۱ مرداد ماه به مدت هشت هفته در مدارس منتخب که واجد شرایط ذکر شده در شیوه‌نامه هستند فعال هستند و برای دانش‌آموزان شرکت کننده در این کلاس‌ها گواهینامه دوره‌های مهارت تشکیلاتی صادر می شود.

وی،درباره شهریه این کلاس‌ها گفت: شهریه این کلاس‌ها بر اساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و ابلاغ شده است که هزینه مربوطه با مشارکت اولیای دانش‌آموزان تأمین می‌شود.

۷۰۶

کد خبر: 953268

وب گردی

وب گردی