به زودی ریشه آمریکا و صهیونیسم برچیده خواهد شد

نماینده ولی فقیه در چهار محال وبختیاری گفت: مسال مواردی همچون موضوع انتقال سفارت‌خانه به قدس توسط آنان مطرح شد و به طور قطع روز قدس پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و به زودی ریشه آمریکا و صهیونیسم برچیده خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: نباید گمان محور زندگی کرد که این به یک جامعه ایمانی آسیب وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه انسان نباید هر سخنی را که شنید با آن به قضاوت بپردازد، افزود: باید تحقیقی و بررسی دقیق انجام داد و پس از آن قضاوت کرد.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: باید امام علی(ع) را الگو قرار داد که ایشان تنها برای حکومت کردن، نیامده بودند و امروز همگان باید این گونه باشند که بنیانگذار انقلاب نیز در فکرش این نبود شاه برود و ایشان جایگزین شاه شوند بلکه وظیفه ایمانی اقتضاء می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم این است که رفتار انسان به طور کامل اسلام را زنده نگه دارد و نباید به منافع خود اندیشید تا اسلام آسیب نبیند،تصریح کرد: عدم آسیب به اسلام ایستادگی می‌خواهد که به فضل پروردگار با همت مردم تاکنون اسیر فتنه‌های دشمن نشدیم.

حجت الاسلام نکونام اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب در مکتب علوی، علوی گونه جهاد کرد و خداوند برای ادامه راه، ذخیره‌ای همانند مقام معظم رهبری را قرار داد که ایشان سکان‌داری انقلاب را دارند که با تمام سختی‌ها راه امام خمینی (ره) را ادامه می‌دهند و طبیعی است که در این راه عده‌ای سنگ خود را به سینه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقب بود تا از مکتب امام خمینی (ره) فاصله نگیریم و این را باید شب قدر از خداوند طلب کرد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امروز همگان اسلام ناب و انقلاب را شناختند، تاکید کرد: روز قدس در پیش است و جهاد مستمر مبارزه با آمریکا است که این‌ها دشمنان سرسخت بشریت‌اند و بشریت از جنایات صهیونیست لبریز از خشم و غضب شده است.

وی اضافه کرد: امسال مواردی همچون موضوع انتقال سفارت‌خانه به قدس توسط آنان مطرح شد و به طور قطع روز قدس پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و به زودی ریشه آمریکا و صهیونیسم برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه در یک اجتماع سخنانی داشته است، گفت: این سخنان گلایه نبوده بلکه یک رهنمون است و میان گلایه و رهنمون تفاوت بسیار وجود دارد.

وی گفت: رهنمون برای توجه دادن به امری است که مانع راه استان است و برای برداشتن مانع مطرح شده است و آن سخنی که برجسته بود امید به آینده و لزوم تلاش بیشتر است اما برخی نشریات این مطلب را در کنار تصاویری نشان دادند که خستگی و نگرانی را نشان می‌داد که نباید این گونه باشد.

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: به آینده استان امیدوار هستم و در مجموع امور انجام شده در استان رو به رشد هستند و اگر در جایگاه هدایت سخن گفته‌ام نباید به شکل دیگری تصور شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: روز قدس در پیش است و جهاد مستمر مبارزه با آمریکا است که این‌ها دشمنان سرسخت بشریت‌اند و بشریت از جنایات صهیونیست لبریز از خشم و غضب شده است.

کد خبر: 953273

وب گردی

وب گردی