شهنازی: بهترین عملکرد ایران در لیگ ملت‌ها رقم خورد/ باید بازی با آرژانتین را مقابل ایتالیا تکرار کنیم

کارشناس والیبال ایران گفت: والیبالیست های ایران می خواستند شایستگی خود را به اثبات برسانند و بهترین بازی خود در چند دیدار گذشته را به نمایش گذاشتند.

ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت ها مقابل آرژانتین اظهار داشت: با توجه به نتایج نه چندان مطلوب در هفته اول لیگ ملت ها و شکست غیر منتظره و باور نکردنی مقابل ژاپن، بازیکنان ما به دنبال جبران مافات بودند و سعی کردند دیدگاه ها را در هفته دوم نسبت به خود تغییر دهند. والیبالیست های ایران می خواستند شایستگی خود را به اثبات برسانند و بهترین بازی خود در چند دیدار گذشته را به نمایش گذاشتند. مخصوصا بازیکنانی مثل مجتبی میرزاجانپور و میلاد عبادی پور در حمله بسیار عالی بودند و سعید معروف نیز بهترین بازیکن ما به شمار می رفت که وظیفه تقسیم توپ را به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: در ست پنجم از توانایی های امیر غفور به خوبی استفاده شد و توانستیم تیم حریف را دچار مشکل کنیم. در این بازی، در دریافت ها بسیار عالی بودیم و بازیکنان کم خطا ظاهر شدند اما در مقابل، آرژانتین بسیار پر خطا بود. ما توانستیم با حفظ شیرازه تیم، آرژانتین را شکست دهیم.

کارشناس والیبال ایران تصریح کرد: بازی بامداد فردا (یکشنبه) مقابل ایتالیا بسیار متفاوت تر از دیدار با آرژانتین خواهد بود. ایتالیا تیم بسیار قدرتمندی است و در این دوره بسیار پر قدرت ظاهر شده اما اگر شاگردان ایگور کولاکوویچ بازی امروز خود را مقابل ایتالیا هم تکرار کنند، می توانند باز به پیروزی برسند. البته این نکته را یادآور می شوم که ایتالیا در بازی دیشب خود از کانادا شکست خورد.

شهنازی خاطرنشان کرد: جوانگرایی در تیم ملی والیبال باید علمی، منطقی و پله پله صورت بگیرد تا منجر به موفقیت شود. یادمان باشد همیشه در ورزش نباید دنبال نتیجه گرایی کوتاه مدت باشیم بلکه در درازمدت و با سرمایه گذاری روی جوانان می توان نتیجه گرفت.

604

کد خبر: 953324

وب گردی

وب گردی