کلیپ «خوان آسمانی»  پیام عزیزی منتشر ‌شد

کلیپ «خوان آسمانی» با صدای پیام عزیزی و با همکاری گروه موسیقی کامکارها منتشر ‌شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کلیپ آهنگ «خوان آسمانی» با صدای پیام عزیزی خواننده موسیقی عرفانی، با شعر حضرت مولانا، به آهنگساز و تنظیم ارسلان کامکار منتشر شد.

کلیپ آهنگ «خوان آسمانی» با صدای «پیام عزیزی» خواننده موسیقی عرفانی و با شعر حضرت مولانا (مولانا جلال‌الدین محمد رومی)، به آهنگساز و تنظیم ارسلان کامکار و با همکاری گروه موسیقی کامکارها به کارگردانی محمد سیحونی و به تهیه‌کنندگی مقداد مؤمن‌نژاد در چند روز گذشته در شهر ایزد شهر فیلمبرداری ‌شد و به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار ‌گرفت.

شعر آهنگ «خوان آسمانی» تداعی‌کننده ماه مبارک رمضان است و آهنگ آن در ساعت های مختلف، از اول این ماه، از شبکه اول سینما منتشر شده است.

آهنگ «خوان آسمانی» از مجموعه آلبوم موسیقی «بارگاه» به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی ارسلان کامکار و با همراهی تعدادی از اعضای گروه موسیقی کامکارها، با صدای «پیام عزیزی» با حمایت دکتر پورزرندی در آذر ماه سال 1391 توسط «نشر نوفه» منتشر شده بود.

پیام عزیزی تاکنون با همراهی اعضای گروه موسیقی کامکارها سه اثر موسیقایی به نام های آلبوم‌ موسیقی «بارگاه»، آلبوم‌ «سه‌روکی دل» (رئیس دل) و همچنین آلبوم‌ «خورشید مستان» را منتشر کرده است.

503

کد خبر: 953339

وب گردی

وب گردی