امیرسلیمانی: فیلمسازی درباره امام خمینی(ره) نیاز جامعه است

بازیگر فیلم سینمایی «هزارپا »، گفت: فیلم ساختن درباره قهرمانان کشور بویژه امام خمینی (ره) برای افراد جامعه هم نیاز و هم جذاب است.

سپند امیرسلیمانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درخصوص اهمیت ساختن فیلم درباره قهرمانان کشورمان بویژه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ساخت فیلم درباره قهرمانان به خصوص رهبر کشورمان اهمیت بسیاری دارد. بیشتر افراد دوست دارند درباره زندگی چنین شخصیت های تأثیرگذاری در تاریخ بیشتر بدانند.

وی ادامه داد: بی شک ساخت فیلم های تاریخی برای نسل جوان و همچنین علاقمندان به تاریخ بسیار مهم است اما شاید بیشتر فیلمسازان از ساختن فیلم درباره شخصیت بزرگی مانند امام خمینی(ره) تردید داشته باشند چراکه عده ای همواره نسبت به سوژه های مختلف در فیلم معترض هستند و احتمال می رود که از نشان دادن وجوه مختلف زندگی امام مردد باشند.

بازیگر فیلم«اخراجی ها» به اعتراض مردم نسبت به سوژه های قومی و شغلی اشاره کرد و گفت: تاکنون بارها اتفاق افتاده که عده ای همواره نسبت به فیلم هایی که بازیگران لهجه خاصی داشته اند، اعتراض کرده اند به همین دلیل شاید ساختن فیلم درباره چنین شخصیت بزرگی برای فیلمسازان سخت باشد.

امیرسلیمانی به تصورات غالب در جامعه درباره موضوعات فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: بیشتر مردم نسبت به یک سری از موضوعات تصورات واحدی دارند بطور مثال هنگامی که فیلم اخراجی ها ساخته می شد، برای بسیاری از افراد قابل باور و همچنین قابل قبول نبود که افراد ناخلف جامعه هم به جبهه رفته باشند اما این فیلم ساخته شد و نشان داد که در همه جا استثنا وجود دارد.

وی افزود: به تاریخ علاقه بسیاری دارم و از ساختن فیلم درباره امام خمینی (ره) به شدت استقبال می کنم.

503

کد خبر: 953411

وب گردی

وب گردی