ارسال پرونده بازیکن نساجی به مراجع قضایی

در حال حاضر بررسی صحت و سقم ادعای باشگاه خونه به خونه در دست مراجع قضایی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه نساجی مازندران به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کرده است و این صعود به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم بابلی انجام شد. خونه به خونه مدعی شد باشگاه نساجی مازندران یک بازیکن غیرمجاز در رده سنی امید داشته که این بازیکن در یک مسابقه به میدان رفته است. اگر نتیجه این بازی به دلیل استفاده از آن بازیکن غیرمجاز تغییر کند و مسابقه ۳ بر صفر به سود حریف شود در آنصورت احتمال دارد که سرنوشت صعود کنندگان به لیگ برتر تغییر پیدا کند!

این بازیکن که در رده سنی امید است ظاهرا سنش به رده سنی امید نمی خورد. مسئولان باشگاه خونه به خونه به طور جدی پیگیر صعود به لیگ برتر هستند و بارها در این مورد بیانیه هایی هم صادر کرده اند. بر اساس شنیده ها از اطراف فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی پس از بررسی این پرونده را به مراجع قضایی سپرده تا آن ها حکم نهایی را صادر کنند.

در حال حاضر بررسی صحت و سقم این ادعای باشگاه خونه به خونه در دست مراجع قضایی است؛ طبق قانون اگر این پرونده اثبات شود برای باشگاه نساجی مازندران مشکلی پیش نمی آید مگر اینکه ثابت شود این فردی از این باشگاه به جعل سند بازیکن مورد نظر کمک کرده است.

601

کد خبر: 953423

وب گردی

وب گردی