اصلی ترین گزینه استانداری کرمان از نظر مجمع نمایندگان استان

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان این که فدایی از گزینه های اصلی برای تصدی استانداری است، گفت: در جلسه تقدیر از خدمات علیرضا رزم حسینی و معارفه جدید سرپرست استانداری، مجمع نمایندگان استان هماهنگی، همراهی و حمایت جدی خودشان را از آقای فدایی رسما اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، هفته گذشته در استان کرمان با استعفای علیرضا رزم حسینی آغاز و با صدور حکم سرپرستی محمدجواد فدایی به پایان رسید. این موضوع در استان آنگونه حاکم است که مجادله های سیاسی از همان روز استعفای آقای استاندار آغاز شده تا مجمع نمایندگان استان گزینه های پیشنهادی خود برای تصدی استانداری را به وزارت کشور معرفی کنند.

استاندار کرمان به عقیده ی سردار سلیمانی؛ "شهید زنده است و باید قدر آن را دانست".

رزم حسینی به مدت پنج سال زحمات بسیاری را در استان کرمان کشید از جمله بها دادن این مرد رزمنده به جوانان تا دلسوزی وی برای آبادانی استان که باعث شد در جنوب استان یک اتفاق بی سابقه را رقم بزند و تبلور شهرستان قلعه گنج در کشور زبانزد شده است.

علیرضا رزم حسینی هفته گذشته در جلسه شورای مدیران ستادی استانداری کرمان اعلام کرد: فشار سیاسی و خستگی باعث استعفای من نشده است و تنها دلایل خانوادگی که بیم دارم روی وظایفم تاثیر بگذارد باعث این تصمیم شد.

لازم به ذکر است محمدجواد فدایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بوده است.

شهباز حسن‌پور بیگلری عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: محمدجواد فدایی از چهره های نام آشنای استان کرمان و مدیران باسابقه ای است که بیش از 20 سال در پست های مسوولیتی معاونت های مختلف استانداران در دولت های مختلف و همچنین در دانشگاه کرمان مسوولیت داشت.

وی با بیان این که فدایی از گزینه های اصلی برای تصدی استانداری کرمان است، گفت: در جلسه تقدیر از خدمات علیرضا رزم حسینی و معارفه جدید سرپرست استانداری، مجمع نمایندگان استان اعلام هماهنگی، همراهی و حمایت جدی خودشان را از آقای فدایی رسما اعلام کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: آقای فدایی از کاندیداهای آینده استانداری کرمان هستند که از سوی مجمع نمایندگان استان به وزیر کشور پیشنهاد شدند.

نماینده مردم سیرجان در خانه ملت در پاسخ به این سوال که احتمال انتخاب آقای فدایی به عنوان استاندار تا چه اندازه است، گفت: این انتخاب بستگی به وزارت کشور و هیات وزیران دارد.

وی در رابطه با معرفی گزینه های دیگر در کنار فدایی برای تصدی استانداری تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان باید سه نفر به وزات کشور پیشنهاد دهند تا این وزارت دستش برای انتخاب استاندار از میان گزینه های معرفی شده باز باشد.

حسن‌پور گفت: اسامی گزینه های مطرح شده را سخنگوی مجمع نمایندگان استان اعلام خواهند کرد.

901/900

کد خبر: 953457

وب گردی

وب گردی