علی‌نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند

چهل و چهارمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا برگزار شد که طی آن مهدی علی نژاد نایب رئیس فدراسیون آسیایی این رشته باقی ماند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ این نشست امروز (شنبه) در هتل «لوته» شهر «سئول» کره جنوبی برگزار شد و رئیس فدراسیون ووشوی ایران برای چهار سال دیگر به عنوان نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو انتخاب شد.

علی نژاد از سال 2007 به مدت سه سال عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا بود و از 2010 تاکنون نایب رئیس فدراسیون قاره کهن است.وی عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو نیز می‌باشد. دیگر نواب رئیس فدراسیون آسیایی از کشورهای چین، کره جنوبی و فیلیپین انتخاب شدند.

همچنین نمایندگان مالزی، اندونزی، تایوان، ژاپن و هند به عضویت هیئت رئیسه در آمدند. در این بین وزیر صنعت اندونزی که رئیس فدراسیون ووشوی این کشور است و همچنین رئیس مالزی برای نخستین بار به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

همچنین «چن» از ماکائو نیز دبیر کل باقی ماند. ریاست فدراسیون آسیایی این رشته نیز برعهده «فوک» از هنگ کنگ است.

این انتخاب ها باید در جریان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا به تصویب نهایی کنگره آسیایی ووشو برسد. به طور معمول کنگره تمامی انتخابات را تایید می‌کند.

همچنین در جلسه فوق تصویب شد تا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2019 به میزبانی برونئی و رقابت‌های بزرگسالان قاره کهن در سال 2020 به میزبانی شهر «دهلی نو» هند برگزار شود.

602

کد خبر: 953465

وب گردی

وب گردی