افزایش 25 درصدی سالن های سینما در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: با آغاز به کار سالن‌های نمایش پردیس مجموعه سیتی سنتر 25 درصد به ظرفیت سالن‌های سینمایی استان افزوده می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: 9 سالن در مجموعه سیتی سنتر وجود دارد که 8 سالن آن صرفا سینما و یک سالن آمفی تئاتر است.

وی ادامه داد: 5 سالن سینمای مدرن با ظرفیت‌های 98، 88، 78، 280 و 320 نفری 25 خرداد همزمان با عید سعید فطر آغاز به کار می‌کند و مراسم افتتاحیه رسمی این سالن‌ها در تیرماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی و 30 هنرمند شاخص از سراسر کشور برگزار می‌شود و 3 سالن 30، 40 و 180 نفری آن نیز تا اواخر سال 97 به افتتاح خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه با آغاز به کار این 5 سالن ظرفیت سینمای استان به 25 درصد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: امکانات این سالن‌ها از نظر سیستم صوتی و سایر تجهیزات جنبی جز برترین سالن‌های سینمایی سطح کشور خواهد بود.

حجت‌الاسلام انصاری همچنین با بیان اینکه سینمای اصفهان با رشد 20 درصد فروش طی فروردین و اردیبهشت ماه نسبت به زمان مشابه سال گذشته روند افزایشی خود را ادامه می دهد، اظهار کرد: میزان فروش در فروردین و اردیبهشت ماه سال ١٣٩٧ شاهد رشدی معادل 20درصد در افزایش فروش بوده است.

503

کد خبر: 953484

وب گردی

وب گردی