سردار شریف: بنزینی که آمریکا روی آتش ریخت، رژِیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: با عزم بلندی که در مسلمانان جهان و مردم فلسطین شاهد هستیم و بنزینی که آمریکایی ها روی این آتش ریختند، شاهد شعله ور شدن این آتش و انشالله نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

سردار رمضان شریف پیرامون مراسم امسال روز جهانی قدس و مسئله انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: اتفاقی که در هفتادمین سالگرد اشغال فلسطین رخ داد، با طراحی و برنامه ریزی قبلی آمریکا برای انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس انجام شد.

وی ادامه داد: علی رغم این که این کار با مصوبات سازمان ملل که فلسطین و قدس را متعلق به مسلمانان می داند نیز مغایرت دارد؛ اما هیچ یک از رؤسای جمهور آمریکا این کار را انجام ندادند تا این رئیس جمهور تاجر و کاسب کار که اخیرا این کار را انجام داد.

وی تاکید کرد: نکته قابل توجه در این خصوص، عدم همراهی کشور های متحد و دوست آمریکا به غیر از چند کشور گمنام در سطح جهان بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص واکنش مردم فلسطین به مسئله انتقال سفارت آمریکا اذعان داشت: این امر خشم و انزجار تمام امت اسلام وبه ویژه مردم فلسطین را برانگیخت. نتیجه خشم و انزجار از این عمل آمریکایی ها، راه اندازی راه پیمایی های بازگشت بود که در این حرکت حدود 120 نفر شهید و بیش از 2000 تن زخمی شدند؛ اما با ادامه این راهپیمایی همچنان مصمم به بازگشت به سرزمین مادری خود هستند.

وی در پایان ضمن جمع بندی سخنان خود بیان داشت: قطعا با عزم بلندی که در مسلمانان جهان و مردم فلسطین شاهد هستیم و بنزینی که آمریکایی ها روی این آتش ریختند، شاهد شعله ور شدن این آتش و انشالله نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

305

کد خبر: 953489

وب گردی

وب گردی