آخرین صحبت های استاندار کرمان

جلسه معارفه سرپرست استانداری کرمان و تقدیر از استانداری سابق در شورای اداری استان صبح امروز برگزار شد و در این جلسه علیرضا رزم حسینی آخرین سخنان خود را ایراد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر شنبه در آخرین حضور خود در شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: سپاس می گویم خدا را که توفیق نوکری و خدمت گذاری به این بنده حقیر در استان کرمان داده شد.

وی ادامه داد: از مردم کرمان عذر خواهی می کنم که نتوانستم این کار را ادامه بدهم و اگر کاستی و نقصی بود که هست و اگر کوتاهی کردم از مردم شریف و نجیب کرمان می خواهم من را ببخشند و از کسانی که از من رنجیده شده اند طلب عفو دارم.

رزم حسینی عنوان کرد: در طرح مثلث توسعه اقتصادی ائمه جمعه سراسر استان کرمان همراهی بسیار خوبی با بنده داشتند و نمایندگان مجلس در عین حال اختلاف سلیقه ای که با هم داشتیم با یکدیگر همراه و همدل بودیم و اگر کاری در استان صورت گرفت همه مشارکت داشتند و یک نفر در اینجا نقش نداشت.

رزم حسینی بیان کرد: از همه مسئولان، اصناف، معین های اقتصادی که دستوری و اداری نیامدند و وظیفه ای هم نداشتند تشکر می کنم و هنوز آغاز راه است و این راه ادامه دارد.

وی گفت: از همه گروه های سیاسی که همکاری و چه انتقاد کردند تشکر می کنم و از افرادی که تهمت، غیبت کردند بخشیدم و تشکر و قدر دانی می کنم و اگر کوتاهی کردم و نتوانستم انتظارات همه را برآورده کنم عذر خواهی می کنم.

رزم حسینی ابراز داشت: از رسانه های و خبرنگارنی که در سفرها در سرما و گرما و انصافا بدون هیچ گونه چشم داشتی همراهی می کردند تشکر کنم.

استاندار سابق کرمان بیان داشت: از امام جمعه پیشین کرمان آیت الله جعفری حمایت و پشتیبانی خوبی از ما کردند و از امام جمعه کرمان در این مدت کوتاه با درایت و تدبیر استان کرمان را مدیریت می کنند قدردانی و تشکر می کنم.

وی افزود: از همه مدیرانی که من باعث تغییر آنها در استان چه در دولت یازدهم و دوازدهم شده ام عذر خواهی می کنم، من را ببخشید و امیدوارم از من رنجیده خاطر نباشید.

رزم حسینی گفت: ساختار اداری در کشور ما به گونه ای است که انتخاب مدیران استانی سهم دارد و کسی مقصر نیست. در واقع سهم استاندار در انتخاب مسئولان استان ۳۰ درصد، ۳۰ درصد وزیر و ۴۰ درصد نمایندگان مجلس است.

استاندار سابق کرمان بیان داشت: هیچ تصمیمی برای کناره گیری از این سمت را نداشتم و تغییراتی که در روزهای اخیر انجام داده بودم نیز در راستای قدم برداشتن گام های جدید در راه توسعه استان بود که به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم ادامه دهم.

رزم حسینی بیان کرد: من به وزیر پیشنها دادم «فدائی» را به عنوان سرپرست استاندری کرمان انتخاب کنید و با صبر و حوصله و رایزنی با نمایندگان استاندار برای کرمان منصوب کنید که پذیرفته شد.

وی گفت: جا دارد از «فدایی» تشکر کنم چرا که زیر بار این مسئولیت نمی رفت و رفاقت به خرج داد و این مسئولیت را پذیرفت، او فردی نجیب، پاک دست است و از همه مسئولان استانی می خواهم همراهی و همیشگی خود را با این شخص داشته باشند.

استاندار سابق کرمان افزود: در بخش خصوصی طرح جامع الگوی کشت استان کرمان را دنبال خواهم کرد و از شش ماه پیش این مسئله با مدیران جهادی شمال و جنوب استان کلید زده شده و این طرح کشاورزی استان را نجات می دهد. هر کجا باشم این طرح را با هزینه شخصی خود آماده می کنم و در اختیار مدیر اجرایی استان قرار می دهم و خود هم به اجرایی شدن آن در سطح استان کمک می کنم.

901

کد خبر: 953497

وب گردی

وب گردی