اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر

ویژه برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، ویژه برنامه شب‌های قدر یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه شب هفته جاری هم‌زمان با ۱۳، ۱۵ و ۱۷ خردادماه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه الی ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد روز بعد در صحن‌ها و شبستان‌های مختلف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام سید مهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری به ترتیب در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

همچنین، سید علی حسینی‌نژاد، حسن شالبافان و حجت‌الاسلام بحرانی به ترتیب در تاریخ‌های ۱۳، ۱۵ و ۱۷ خردادماه در ویژه برنامه شب‌های قدر حرم مطهر بانوی کرامت دعای جوشن کبیر را قرائت خواهند کرد.

گفتنی است، رواق‌های بالاسر، شهید مطهری، طباطبایی(ره)، شبستان امام خمینی(ره) و صحن صاحب‌الزمان(عج) برای استقرار برادران و رواق خواهران، صحن امام رضا(ع)، بالکن‌های شبستان امام خمینی(ره)، صحن و شبستان‌های مسجد اعظم و شبستان حضرت نجمه خاتون(س) برای استقرار خواهران درنظر گرفته شده است.

برادران برای شرکت در ویژه برنامه شب‌های باید از دربهای ۱، ۲، ۹، ۱۰، ۱۴، ۱۷ و ۲۱ و خواهران نیز باید از درهای ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۱۱، ۱۸ و ۲۰ وارد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شوند.

لازم به ذکر است، میدان آستانه، صحن‌های حضرت جوادالائمه(ع) و جامع فاطمی و خیابان شهید آیت‌الله نمر نیز برای استقرار خانواده‌ها آماده‌سازی می‌شود.

901

کد خبر: 953513

وب گردی

وب گردی