۷۰۰۰نفر از استان مرکزی به مرقد بنیان گذار انقلاب اعزام می شوند

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در بیست ونهمین سالگرد ارتحال امام، ۵۰۰هزار نفر از شش استان کشور به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند که سهم استان مرکزی هفت هزار نفر است.

به گزارش ایسکانیوز، محسن گلشن زاده پیش از ظهر شنبه در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: امسال مقرر شده ۵۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی، تهران، البرز، قزوین، سمنان، قم و بخشی از اصفهان برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، در مرقد مطهر امام راحل حضور پیدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: از تعداد ۵۰۰ هزار نفر، هفت هزار نفر مربوط به استان مرکزی است که از شهرستان های اراک به تعداد دو هزار و ۳۰۰ نفر، ساوه به تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر و زرندیه هم به تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر روز دوشنبه هفته جاری بعد از نماز ظهر و عصر از محل مصلاهای سه شهرستان به سمت مرقد امام خمینی(ره) حرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن دو مراسم سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی و سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد در استان مرکزی، هفت کمیته شامل کمیته فرهنگی و ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته ترابری و حمل و نقل، کمیته اعزام( برعهده سپاه روح الله)، کمیته امدادرسانی، بهداشت و درمان، کمیته امنیتی، کمیته فضاسازی و آرایش شهری و کمیته پشتیبانی و تدارکات فعال شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: همچنین در ۷۰ نقطه استان مرکزی مراسم ارتحال امام و سالروز ۱۵ خرداد برگزار می شود که ۵۰ نقطه مربوط به ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی و ۲۰ نقطه هم مربوط به روز پانزدهم خرداد است.

901/900

کد خبر: 953521

وب گردی

وب گردی