اعلام برنامه‎های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی

برنامه‎های سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی از یک شنبه آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: با هدف تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه، مراسم گرامیداشتی از فردا 13 خرداد با حضور حجج ‌اسلام مصلحی، عبدخدایی و فرزانه در رواق‌های بزرگ امام خمینی(ره) و دارالمرحمه برپا می شود.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: این مراسم یکشنبه 13 خرداد از ساعت 9تا 11 ویژه نیرو‎های مسلح در رواق درالمرحمه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی در تبیین سیره اخلاقی و سیاسی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود:همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه نیز در مراسم گرامیداشت بیست‌و‌نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) دوشنبه 14 خرداد از ساعت 17 و 30 تا 19 و30 در رواق امام‌خمینی(ره) سخنرانی می‌ کند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ویژه‎ای نیز به مناسبت قیام خونین 15 خرداد نیز در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است که از ساعت 17 و 30 برگزارمی‎شود.

ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم ﺳﯿﺪﺟﻼلﺣﺴﯿﻨی افزود: در این برنامه مداحان و ذاکران نیز به مدیحه سرایی و روضه‎خوانی خواهند پرداخت و مجلس قرائت قرآن نیز دایر است.

وی گفت: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بار دیگر ملت قدرشناس‌ و با ایمان‌ ایران‌ گرد هم‌ می‌آیند تا یاد و خاطره‌ آن‌ امام‌ عظیم‌الشأن‌ را گرامی‌ بدارند.

کد خبر: 953583

وب گردی

وب گردی