افتخاری: اسماعیلی با ما قرارداد دارد/ نمی‌توانیم بازیکن جدید خارجی بگیریم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه ما نمی‌تواند بازیکن جدید خارجی جذب کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال پس از عقد قرارداد استقلال با سه بازیکن جدید اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگی جذب کند. ما از بین تعداد زیادی بازیکنان خوب، گلچین کردیم و خوشبختانه با سه بازیکن قرارداد بستیم. خیال سرمربی و هوادارانمان با این خریدها راحت شد. به شفر هم گفتیم با توجه به وضعیت ارز، علاقمندیم تا بازیکنان ایرانی را جذب کنیم.

او درباره وضعیت تیام و دیگر خارجی‌های استقلال گفت: تلاش می‌کنیم بازیکنان فعلی‌مان را حفظ کنیم و بحثی که کردم شامل آنها نمی‌شود. بحث من درباره خرید جدید است و ما نمی‌توانیم بازیکن جدید خارجی بگیریم.

افتخاری درباره شایعه جذب ماشاریپوف گفت: بحث خرید او شایعه است و ما صحبتی در این باره نداشته‌ایم. این مسائل را برخی مدیران داخلی مطرح می‌کنند. ما هر وقت بخواهیم کسی را جذب کنیم طبعاً مذاکراتی باید داشته باشیم. مثلا با دانشگر که شب گذشته تا پنج صبح جلسه داشتیم و در نهایت ادامه گفت‌وگو به امشب کشید.

او درباره جذب دانشگر گفت: دانشگر مد نظر شفر بود و شب گذشته شفر با او تلفنی هم حرف زد. او بازیکن خوبی است و حضورش را در استقلال خوش آمد می‌گویم.

مدیرعامل استقلال درباره بدهی‌های باشگاه و خطر آن برای باشگاهش گفت: ما در این زمینه پیش بینی‌هایی داشته‌ایم و گزارشی هم به وزیر ورزش و جوانان ارائه و درخواست کردم که کمک شود بدهی‌ها، قبل از پایان موعد پرداخت شود تا مشکلی پیش نیاید. خطر هم وقتی ما را تهدید می‌کند که پول کسانی که با آنها توافق کرده‌ایم را ندهیم و ما تلاشمان بر پرداخت این پول تا قبل از پایان موعد مقرر است. من قول می‌دهم که همه تلاشم را در این زمینه انجام می‌دهم.

وی درباره شایعه جدایی اسماعیلی عنوان کرد: او با ما قرارداد دارد و اتفاقا دانشگر که امشب به استقلال آمد از دوستان صمیمی اوست و در تیم‌های ملی باهم همبازی بوده‌اند. دانشگر بخاطر اسماعیلی خیلی دوست داشت به استقلال بیاید. البته به او گفتم که در استقلال همه باهم رفیق هستند و علت موفقیت ما همین همدلی است.

افتخاری ادامه داد: نقل و انتقالات استقلال هنوز تمام نشده ولی منتظریم تا شفر نظر نهایی را بدهد. به هرحال ما آماده جابه جایی هستیم. لیست خروجی هم به نظر شفر بستگی دارد. البته او یک لیست اولیه داده ولی طبیعتاً بر اساس خریدها این لیست می‌تواند تغییراتی داشته باشد.

افتخاری در پایان درباره اسپانسر استقلال در فصل بعد گفت: ما با اسپانسر قبلی ادامه می‌دهیم و رقم قرارداد هم محرمانه است ولی افزایش در این قرارداد نسبت به سال قبل وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم تا رقم بیشتری از اسپانسر برای فصل بعد بگیریم.

601

کد خبر: 953620

وب گردی

وب گردی