امیرسلیمانی:هر خانواده ایرانی یک فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد دارد

بازیگر سریال «شب های برره»، با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد تحصیل کرده است، گفت: در اطراف بهترین بازیگران و فیلمسازانی را دیده ام که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

سپند امیرسلیمانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره درباره تأثیر دانشگاه آزاد در ارتقای سطح فرهنگ و هنر، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بی شک نقش مهی در افزایش سطح سواد در جامعه داشته است.

وی ادامه داد: خود من هم فارغ التحصیل رشته بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی هستم و با اطمینان می توانم بگویم اکثر افراد موفق و مطرح جامعه و به خصوص سینما فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

** حمایت از سینما و بازیگر در گرو یکدیگرند

بازیگر سریال «شب های برره» درباره چگونگی حمایت از سینما در سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: اولین راه حمایت از سینما این است که همه بخواهند از این حوزه حمایت کنند، هنوز هم عده ای وجود دارند که فکر می کنند هنرمندان به دین و مذهب معتقد نیستند به همین دلیل وقتی هنوز عده ای اهالی سینما را قبول ندارند، حمایت چندانی از این صنعت هم انجام نمی شود.

امیرسلیمانی ادامه داد: برای حمایت از سینما ابتدا مسئولان باید دست به کار شوند البته بهترین کاری که مسئوولان دولت می توانند انجام دهند این است که مانعی در راه فعالیت هنرمندان ایجاد نکنند و اهالی سینما را به حال خود رها کنند.

وی ادامه داد: هنرمندان تاکنون کار خود را به درستی انجام داده اند و بازهم می توانند راه خود را ادامه دهند و آثار با کیفیتی تولید کنند.

این بازیگر افزود: وقتی در جامعه از هنرمندان حمایت نمی شود، انگیزه لازم برای برای کار بهتر در آنها از بین می رود. مسئوولان هنوز برای اینکه هنرمندان بیمه شوند، هیچ فعالیتی انجام نداده اند پس چگونه می خواهند این صنعت با انرژی به کار خود ادامه دهد.

امیر سلیمانی با اشاره به اینکه مردم بادیدن فیلم می توانند از سینما حمایت کنند، گفت: پس از حمایت مسئوولان و خود هنرمندان، نوبت به حمایت از جانب مردم می رسد. وقتی آثار با کیفیتی وارد جامعه شود، مردم با دیدن فیلم ها از سینما حمایت می کنند.

**آخرین قسمت های برنامه «بهترین شو» را اجرا می کنم

امیرسلیمانی همچنین درباره آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: درحال حاضر مشغول بازی در یک تئاتر هستم.

وی ادامه داد: این روزها همچنین مشغول اجرای آخرین قسمت های برنامه «بهترین شو» از شبکه دو سیما نیز هستم.

به گزارش ایسکانیوز، سپند امیرسلیمانی متولد سال 1356 در تهران است. «هزارپا»، «خوب، بد، جلف»، «اخراجی ها»، «چک» و «دندان طلا» از جمله آثاری است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

503

کد خبر: 953684

وب گردی

وب گردی