درسی که طارمی به دوستانش داد/ حاشیه بیانداز و برو!

بازیکنی اگر بخواهد در تیمی بماند به دنبال بهانه تراشی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خاطر محرومیت در پنجره نقل و انتقالات فصل سختی را پیش رو دارد، به خصوص با برخی بی لطفی ها و بی معرفتی های بازیکنان! هر فوتبالیستی حق انتخاب دارد و به پیشرفت خود فکر می کند اما بعضی مواقع اگر کمی حواسشان به اطرافیان باشد می توانند مسیر زندگی خود را عوض کنند.

صادق محرمی در همین مشکلات پرسپولیس را ترک کرد اما هواداران را پیش روی خود قرار نداد؛ او با صراحت اعلام کرد می خواهد لژیونر شود و شرط و شروطی برای پرسپولیس نگذاشت و رفت. گرچه این جدایی هم بی معرفتی است اما برای هواداران ارزش داشت که به قول خودشان، سرکار نبوده اند. محرمی در آخرین مصاحبه اش گفت می روم و بعد از چندسال به پرسپولیس برمی گردم، ولی ای کاش مشاورانش به او گوش زد می کردند صادق، مهدوی کیا نمی شود.

بازیکنی اگر بخواهد در تیمی بماند به دنبال بهانه تراشی نخواهد بود، حالا شنیده می شود فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا با توجه به پیشنهادات خارجی که دارند خواهان ماندن در پرسپولیس هستند اما با شرط کوچک 3میلیارد تومانی! ای کاش فوتبالیست های به اصطلاح حرفه ای برای رسیدن به هدف های خود از احساسات هواداران برای خود پل نسازند.

مهدی طارمی با قراردادن هواداران احساسی مقابل تیم موفق شد به پرسپولیس برگردد و اما در ادامه مشکلی اساسی ایجاد کند. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس ماند و پول های هنگفت و خوش گذرانی ها برای آقای گل!

601

کد خبر: 953688

وب گردی

وب گردی