۶ نماینده ایران در فینال، ۷ نماینده در رده‌بندی

۶ نماینده کشورمان به دیدار فینال و ۷ نماینده به دیدار رده بندی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان در رومانی راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان از صبح روز گذشته (شنبه) در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است.

در پایان رقابت های مقدماتی که دیروز با حضور 14 کشتی گیر تیم منتخب آزاد جوانان ایران برگزار شد 6 نماینده کشورمان به دیدار فینال و 7 کشتی گیر به دیدار رده بندی این رقابت ها راه یافتند. یک نماینده کشورمان نیز در گروه بازنده ها حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا علیجان زاده در سه کشتی حریفانی از کشورهای کانادا، اوکراین و روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور نخست کشتی گیری از کشور گرجستان را شکست داد وی در دور دوم حریفی از کشور مولداوی را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نیز از سد کشتی گیر کشور یونان گذشت و به دیدار فینال رسید.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در سه دور به ترتیب نمایندگان کشورهای اوکراین، رومانی و مقدونیه را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی عصر امروز در دیدار فینال به مصاف کشتی گیری از کشور روسیه می رود.

در وزن 74 کیلوگرم علی سوادکوهی در چهار کشتی نمایندگانی از کشورهای مولداوی، رومانی، قزاقستان و اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 79 کیلوگرم سجاد غلامی در دور نخست کشتی گیری از کشور قزاقستان را شکست داد و در دورهای دوم و سوم نیز نمایندگانی از کشور مولداوی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امیر یاری کشتی گیرانی از کشورهای آلمان، بلغارستان، اوکراین و لهستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد تا عصر برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از کشور روسیه برود.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین کاووسی در دور نخست کشتی گیر قزاقستان را شکست داد و در دور دوم نیز نماینده کشور الجزایر را از پیش رو برداشت اما در دور سوم با نتیجه 4 بر 4 مغلوب حریف روس شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 86 کیلوگرم الیاس طریقی نمایندگان یونان و رومانی را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل حریفی از کشور روسیه با نتیجه 18 بر 21 شکست خورد به به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 86 کیلوگرم سید سجاد سیدی در دور نخست کشتی گیر مولداوی را شکست داد و در دور دوم مقابل حریف روس شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، سیدی به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف طریقی دیگر نماینده کشورمان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم عباس فروتن در دو کشتی حریفانی از کشورهای اسلواکی و مجارستان را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیر روس با نتیجه 8 بر 9 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا رکابی در دو دور کشتی گیرانی از کشورهای یونان و رومانی را از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 9 مغلوب کشتی گیری از کشور روسیه شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن97 کیلوگرم سجاد عزیزی در کشتی نخست نماینده بلغارستان را شکست داد اما در دور بعد مقابل حریفی از کشور روسیه شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف رکابی دیگر نماینده کشورمان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم نعیم حسن زاده در دور نخست کشتی گیری از کشور اوکراین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل حریف روس شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 92 کیلوگرم میثم عبدی در دور نخست مقابل حریفی از کشور روسیه مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، عبدی راهی گروه بازنده ها شد تا امروز به کار خود برای حضور در دیدار رده بندی ادامه دهد.

رقابت های فینال و رده بندی این مسابقات، امشب برگزار می شود.

602

کد خبر: 953691

وب گردی

وب گردی