برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره) با حضور حجت‌الاسلام اژه‌ای درهمدان

مسئول فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان علی بقایی با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در فضای جامعه از برگزاری ۱۵۰ نشست بصیرتی در همدان خبر داد.

وی افزود: با توجه به شرایط جامعه بحث روشنگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این خصوص نشست‌های بصیرتی در رده‌های مختلف بسیج و مساجد برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم بزرگداشت با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و همچنین تبیین ویژگی‌های خط و راه امام(ره) و انقلابیگری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در شب ۱۴ خرداد و در مراسم شب قدر در مساجد و پایگاه‌های بسیج از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت این ایام است.

وی با بیان اینکه در راستای بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام(ره) مراسم ویژه ای در روز ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد، گفت: در این روز دسته عزاداری از ساعت ۱۸ از محل کانون بسیج به سمت میدان امام(ره) آغاز و از میدان با پیمودن مسیر خیابان شریعتی در حسینیه امام(ره) مستقر خواهند شد که در حسینیه بعد از سخنرانی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه، ضیافت افطار نیز پیش‌بینی شده است.

900

کد خبر: 953721

وب گردی

وب گردی