«صدای زنان در قلب محاصره»از شبکه پرس تی وی پخش می شود

«در قلب محاصره: صدای زنان» از تولیدات شبکه پرس تی وی با موضوع وضعیت زنان فلسطینی و زندگی اجتماعی- فرهنگی آنها روی آنتن این شبکه می رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به کارگردانی عاطف عیسی، محصول سال 2014 شبکه پرس تی وی است و به بررسی وضعیت زنان فلسطینی که وارد عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی می شوند، می پردازد.

این مستند به نشان دادن فعالیت های گوناگون زنان فلسطینی در زمینه های مختلف پرداخته اما با تمرکز بیشتر بر حضور زنان در بخش های مختلف حوزه رسانه و خبر است و فعالیت های آنان در این عرصه را مورد بررسی قرار می دهد.

«در قلب محاصره: صدای زنان» علاوه بر پرداختن به چگونگی حضور زنان در بخش های مختلف رسانه ها و نقش گسترده آنان در پوشش خبری و تولید برنامه ها از وضعیت مردم فلسطین و جنگ در سرزمین های اشغالی، مشکلات اجتماعی و خانوادگی بانوان شاغل را نیز بررسی می کند.

مستند «در قلب محاصره، صدای زنان» سه شنبه 15 خرداد ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. زمان بازپخش این مستند سه شنبه 00:03 بامداد، چهارشنبه ساعت 18:00 ، جمعه ساعت 13:00 و شنبه ساعت 04:00 خواهد بود.

503

کد خبر: 953729

وب گردی

وب گردی