برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشتی بین نماز ظهر و عصر در نمازخانه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم معنوی که به همت بسیج کارکنان، مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، مدیران و کارکنان سازمان مرکزی حضور داشتند و مداح اهل بیت به ذکر مصیبت پرداخته و مراسم سینه زنی و مدیحه سرایی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در این مراسم با اشاره به محبوبیت امام خمینی (ره) میان مردم، خاطرنشان کرد: اگر مردم ما امام(ره) را دوست دارند، تنها به خاطر رهبری و زعامت ایشان نیست، بلکه به خاطر اعتقاد و باورشان است که به امام (ره) عشق می ورزیدند و چون او را باور داشتند، کلام ایشان را با جان و دل می پذیرفتند.

وی در ادامه یادآور شد: زمان ورود امام خمینی (ره) به کشور، 3 میلیون نفر به استقبال ایشان رفته بودند و در زمان رحلت ایشان بیش از 10 میلیون نفر در مراسم تشییع شرکت کرده بودند که این موضوع نشان دهنده علاقه عمیق مردم به امام راحل بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند "امام (ره) برای خدا می گفت، برای خدا عمل و برای خدا زندگی می کرد."

202

کد خبر: 953784

وب گردی

وب گردی