نامه مجمع نمایندگان اصولگرای اصفهان به استاندار در رابطه با مسائل مهم استان

مجمع اصولگرایان اصفهان در نامه‌ای به استاندار اصفهان ۷ موضوع مهم استانی را طرح کرده و خواستار رسیدگی مهرعلیزاده به موارد مطروحه شد.

به گزارش ایسکانیوز، در بخش ابتدایی این نامه آمده است؛ در آستانه ایام شهادت مولای متقیان و الگوی رهبری و مدیریت جامعه اسلامی و به بهانه دیدار مسئولان احزاب و تشکل‌ها با شما بر آن شدیم تا ضمن بیان دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم شریف استان، آمادگی خود را در همفکری و همراهی با جنابعالی و تیم مدیریتی‌تان برای حل معضلات و چالش‌های پیش رو اعلام نموده و سرفصل‌های زیر را از باب وظیفه و به صورت مختصر به سمع و نظر آن مقام محترم برسانیم:

در ادامه نامه با اشاره به سرفصل‌ها بیان شده است؛ آب از یک سو مایه حیات، زندگی، تلاش و کوشش و سر سبزی هر شهر و دیاری است و از سوی دیگر تداوم چشم انداز ملی و جهانی نصف جهان، در گرو آب و زنده بودن زاینده رود.

سال‌هاست آب اصفهان در بی تدبیری و تنگ نظری برخی از مسئولان کشوری در ادوار مختلف می‌سوزد و اگر دیروز کشت و کار ده‌ها هزار نفر از مردم استان به واسطه این بی تدبیری‌ها متوقف بود، امروز تأمین آب آشامیدنی بیش از پنج میلیون نفر جمعیت استان در مرحله نگران‌کننده‌ای قرار گرفته است.

اعضای مجمع اصولگرایان اصفهان در ادامه نامه آورده‌اند؛ این مهم موضوعی است ملی (حداقل در سطح احیای دریاچه ارومیه !) و نیازمند درک صحیح و عاقلانه مسئولین دولت که امیدواریم جنابعالی با همت بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی استان و همه دلسوزان و علاقه مندان به آبادانی استان به ویژه شهر اصفهان و به دور از بازی‌ها و جنجال‌های سیاسی رایج، به تبیین موضوع در سطح ملی و انجام اقدامات موثر دراز مدت، باقیات و الصالحات ویژه‌ای از خود باقی گذارید.

در بخش دوم آمده است؛ در شرایطی نرخ بیکاری استان اصفهان فراتر از متوسط کشوری است که نه تنها استان اصفهان صنعتی ترین استان کشور است، بلکه ظرفیت‌های ویژه‌ای از تجربه‌های کارآمد استخوان خرد کرده‌های صنعت و جوانان متعهد و متخصص در آن انباشته است.

بازنگری در طرح آمایش استان، فراهم نمودن فعالیت بیشتر بخش خصوصی، ایجاد بستر مشارکت مردم در فعالیت های اقتصادی، سرمایه گذاری ویژه برای فعال سازی راهرو علم و فن آوری استان، بخشی از رئوس پیشنهادی به جنابعالی است که امید است با بهره گیری از ظرفیت‌های استان فراتر از رنگ‌ها و جناح‌ها محقق شود.

در بند سوم تأکید شده است؛ پس از یک سال فعالیت مستمر و همکاری بسیار خوب و هماهنگ جریانات سیاسی با محوریت جناب آقای زرگر پور استاندار سابق، منشور وفاق استان- که در ارتباط با تشکل‌ها و جریانات سیاسی استان است - تدوین شد که امید است با عزم جنابعالی در عملیاتی شدن این منشور، فرصت بهره گیری از ظرفیت‌های احزاب در پیشرفت استان فراهم گردد.

در بخش چهارم نیز بیان شده است؛ از مولفه‌های دیگر بکار گیری مشارکت نخبگان متخصص و شناسنامه دار در پیشرفت استان، ایجاد و راه اندازی خانه احزاب است. با توجه به اینکه علی رغم تلاش‌های استاندار سابق این مهم عملیاتی نشد، امیدواریم با مساعی جنابعالی خانه احزاب ایجاد گردد.

مجمع اصولگرایان در بند بعدی نامه عنوان کرده است؛ همان گونه که مستحضر هستید توانمندی و ظرفیت سرمایه‌های انسانی استان اصفهان زبانزد عام و خاص است، امیدواریم با شناخت بهتر جنابعالی از وضعیت استان و میزان کارامدی مدیران موجود در 9 ماه گذشته، اقدامات موثری در بکارگیری مدیران توانمند بومی و عزل مدیران ناکارامد فارغ از نگاه‌های حزبی و سیاسی انجام دهید.

در بخش دیگری تأکید شده است؛ مدیریت مشارکتی از موفق‌ترین الگوهای نوین مدیریت و شوراهای استانی از مهمترین ابزارهای تحقق این الگو و افزایش مشارکت و همفکری صاحب نظران در حل مشکل استان‌ها است که امیدوارم با برگزاری جلسات مستمر و جلوگیری از تعطیلی آنها، از این فرصت به خوبی بهره گیرید.

اما در هفتمین بند بیان شده است؛ از مهمترین عوامل سلب توفیق خدمت گذاری به عیال الله و دوری مدیران از مردم، خلق و خوی اشرافی‌گری و خود بزرگ بینی مدیران است که امیدواریم با نظارت دقیق بر عملکرد زیر مجموعه‌های مستقیم و غیر مستقیم خود از این آفت دوری نمایید.

در پایان آمده است؛ با توجه به اینکه موارد مطرح شده بخشی از موضوعاتی است که باید به صورت سریع و اولویت دار به آنها پرداخته شود و مجمع اصولگرایان اصفهان نیز خود را ملزم به همفکری و همکاری با جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام و پیشرفت استان می‌داند، آمادگی خود جهت برگزاری جلسه‌ای کارشناسی با حضور حضرتعالی با هدف طرح موارد بیشتری از مشکلات و معضلات استان، به همراه پیشنهاد های عملی برای حل و برطرف شدن آنها را اعلام می‌نماید.‌

901/900

کد خبر: 953789

وب گردی

وب گردی