دلیل اصلی تعطیلی خط 7 مترو؛ ناکارآمدی و عدم توانایی در مدیریت شهری است

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: از به سرکار آمدن اعضاء جدید شورا ۹ ماه می گذرد که به اندازه احداث یک خط وقت داشته اند.ناکارآمدی و عدم توانایی در مدیریت شهری مسئله اصلی تعطیلی خط ۷ مترو است.

محسن پیرهادی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به تعطیلی خط ۷ مترو تهران گفت: خط ۷ مترو تهران سال گذشته به مدت ۳۴ روز فعالیت داشته است.
وی گفت: زمانی که واگن های یک خط به حرکت در می آیند و مورد بهره برداری مسافران قرار می گیرد نشان از کامل بودن تمام مجموعه است.
عضو سابق شورای شهر تهران در ادامه گفت: بخشی از سیگنالینگ مترو بصورت الکترونیکی نبوده و کنترل مترو تا حدی به شکل دستی بوده که در زمان ریاست آقا محسن هاشمی در مترو تهران یک بخش از سیگنالینگ مترو بصورت دستی بوده است.
وی افزود: اعضا شورای پنجم دلیل تعطیلی خط ۷ مترو تهران را نا ایمن بودن این خط اعلام کرده و گفته اند برای تکمیل کردن و رفع نواقص ۶ ماه زمان نیاز دارند.
پیرهادی یادآور شد: از فرصت ۶ ماه شورای پنجم ۹ ماه می گذرد و هیچ تغییر تا به امروز در این خط حاصل نشده است.
عضو سابق شورای شهر تهران بیان داشت: به نظر بنده خط ۷ با هیچ نقصی روبه رو نبوده است حال با همه این تفاسیر اعضاء شورای جدید هیچ کاری تا امروز برای بازگشایی این خط انجام نداده اند.
وی در پایان گفت: از به سرکار آمدن اعضاء جدید شورا پنجم ۹ ماه می گذرد که به اندازه احداث یک خط وقت داشته اند ، ناکارآمدی و عدم توانایی در مدیریت شهری مسئله اصلی تعطیلی خط ۷ مترو است.

706

کد خبر: 953826

وب گردی

وب گردی