نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران گفت: جریان های مقاومت فلسطینی هم در تضاد و مخالفت کامل با رژیم صهیونیستی قرار دارند و به فضل الهی نابودی این رژیم نزدیک است.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران بعداز ظهر امروز در همایش فعالان حامی فلسطین اظهار داشت: مساله بازگشت به قدس موضوعی است که در قرآن آمده و وعده قاطع الهی است.

وی گفت: اما مساله این است که موضوع بازگشت توسط چه کسی محقق خواهد شد و این را قرآن پاسخ داده که بندگان خالص خدا این کار را خواهند کرد.

ابو شریف افزود: ما این توقع را از شورای امنیت و یا اتحادیه عرب نداریم که قدس را برای ما آزاد کنند و از طرفی مذاکرات هم دیگر فایده ندارد و فقط باید بندگان خوب و خالص خدا این مهم را تحقق بخشند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برای رژیم صهیونیستی خطرناک بوده و هست، چرا که ماهیت این انقلاب در تضاد با رژیم صهیونیستی قرار دارد. اما باید گفت که این چالش با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: جریان های مقاومت فلسطینی هم در تضاد و مخالفت کامل با رژیم صهیونیستی قرار دارند و به فضل الهی نابودی این رژیم نزدیک است و ما بر آنها نهایتا پیروز خواهیم شد.

ابو شریف در پایان خاطرنشان کرد: اینکه در این برهه از زمان که اهمیت مساله فلسطین و آزادی قدس شریف برای همه مسلمانان اهمیت دارد، جای تاسف دارد که برخی رهبران کشورهای عربی مسلمان با رژیم صهیونیستی آشکارا ارتباط برقرار میکنند و آن رژیم را همراهی می کنند.

منبع: مهر

305

کد خبر: 953828

وب گردی

وب گردی