آل هاشم: انقلاب اسلامی ایران با صلابت امام راحل اداره می شود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که 29 سال از ارتحال امام می گذرد اما انقلاب اسلامی ایران با همان صلابت امام راحل اداره می شود.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، روزی که شبیه هیچ روزی نبود؛ روزی که بهت رفتن و حسرت نماندن دل ها را گداخته بود و آتشفشانی از دل به دیده فوران می کرد که فقط با اشک آرام می گرفت. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 14 خرداد سال 1368 برای همیشه از میان ما رفتند. روح انقلاب رفت تا در سرای بهشتی خود آرام گیرد. سوگ رفتن امام (ره) در دل همه غم نشانده بود و آن چه رفت، پیکری پاک بود و آن چه ماند فکر ناب و اندیشه روشن و خط ماندگار امام(ره) بود. امام خمینی(ره)رفت اما راه و یادش و پرچمی از استکبار ستیزی که برافراشته بود تداوم یافت و در 14 خرداد ماه همه عزاداریم و به سوگ می نشینیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: گرچه امام راحل امروز در میان ما نیست اما امام راهی را که ترسیم کرده اند تاکنون این راه به صورت دقیق پیموده می شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی 6 تیرماه 1360 تصریح کرد: یکی از تفضلات الهی در آن زمان آن بود که آن بمب منفجر نشود و فقط چاشنی اش منفجر شود تا مقام معظم رهبری در میان ما بمانند و رهبری نظام اسلامی را برعهده بگیرند.

امام جمعه تبریز افزود: در حال حاضر شاهد هستیم که 29 سال از ارتحال امام می گذرد اما انقلاب اسلامی ایران با همان صلابت امام راحل اداره می شود.

آل هاشم تاکید کرد: نه تنها انقلاب اسلامی ایران با صلابت مشابه امام راحل اداره می شود بلکه امروز مسلمانان جهان توسط مقام معظم رهبری هدایت می شوند و این راه همان راه امام است.

وی با بیان این که راه امام استکبارستیزی بود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ارتباط با استکبارستیزی همان راه امام را می پیمایند و در نتیجه امروز تمام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانده اند که چه تدبیری برای مقابله با این بیاندیشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در زمان حیات امام راحل تمام دشمنان استکبار جهانی از سرعت پیروزی انقلاب اسلامی ایران غافلگیر شده بودند و سالها با ترور، انفجار، تخریب و آغاز جنگ تحمیلی در تلاش بودند تا این انقلاب را از بین ببرند اما به این نتیجه رسیدند که تا امام در میان ما وجود دارند برای مقابله با این انقلاب هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

وی افزود: مستکبران فکر می کردند اگر امام راحل از میانمان برود آنها می توانند این نظام را از بین ببرند و به همین دلیل چشم امید به ارتحال امام راحل بسته بودند اما شاهد هستیم که مجلس خبرگان رهبری در کمتر از 24 ساعت پس از رحلت امام کاری انجام داد تا ما امروز شاهد شکوفایی انقلاب و تداوم راه امام هستیم.

901/900

کد خبر: 953836

وب گردی

وب گردی