برگزای مسابقه کتاب‌خوانی «ماه تابان»

به‌مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) مسابقه کتاب‌خوانی «ماه تابان» به همت کتاب‌خانه گلستان در کتاب‌خانه‌های منطقه هشت تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به‌ مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) مسابقه کتاب‌خوانی «ماه تابان» به همت کتاب‌خانه گلستان در کتاب‌خانه‌های منطقه هشت تهران برگزار خواهد شد.

مسابقه کتبی «ماه تابان» به‌ مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، معرفی بیشتر اندیشه‌های امام به قشر جوان برگزار و به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از ۱۰ تا ۲۸ خرداد ماه فرصت دارند کتاب «مردی شبیه خود» نوشته مصطفی قلیزاده علیار که از سوی انتشارات عروج منتشر شده است را مطالعه و به پرسش‌های مربوطه پاسخ دهند.

براساس این گزارش، مخاطبان برای دریافت کتاب و کاربرگ‌های مسابقه به کتابخانه گلستان و یا یکی ازکتابخانه‌های منطقه هشت مراجعه کنند؛ پس از مطالعه کتاب و پاسخ به سوالات، پاسخنامه‌های خود را از نشانی نارمک، گلبرگ غربی، پایین‌تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، کتابخانه گلستان تحویل بگیرند و به نشانی پست الکترونیکی ketabkhaneh.golestan@yahoo.com ارسال کنند.

502

کد خبر: 953850

وب گردی

وب گردی