رییس و نایب رییس خانه تئاتر هفته آینده انتخاب می شوند

مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر اعلام کرد که در اولین دوشنبه بعد از تعطیلات جلسه هیات مدیره جدید خانه برگزار و رییس و نایب رییس هیات مدیره انتخاب و معرفی می شوند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر که در انتخابات جدید خانه تئاتر نیز به عنوان بازرس اصلی این خانه شناخته شد، درباره وضعیت انتخاب و معرفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره جدید خانه تئاتر گفت: جلسات هیات مدیره خانه تئاتر روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود. با توجه به اینکه هفته جاری به دلیل ایام سوگواری و شب های قدر تعطیل است، اولین جلسه هیات مدیره جدید خانه تئاتر هفته آینده در روز دوشنبه ۲۱ خرداد برگزار می شود.

وی ادامه داد: طبق اساسنامه خانه تئاتر در اولین جلسه هیات مدیره جدید، موظفیم که رییس و نایب رییس هیات مدیره را انتخاب کنیم.

بازرس خانه تئاتر همچنین تاکید کرد: اینکه مدیرعامل خانه تئاتر حتما در اولین جلسه انتخاب و معرفی شود در اساسنامه قید نشده ولی امکان دارد که در اولین جلسه هیات مدیره جدید، مدیرعامل و سخنگوی هیات مدیره نیز انتخاب و معرفی شوند.

براساس این خبر در انتخابات هیات مدیره خانه تئاتر نادر برهانی مرند با ۵۵۶ رای، ایرج راد با ۵۳۹ رای، حمیدرضا نعیمی با ۴۷۰ رای، کوروش نریمانی با ۴۴۲ رای، اصغر همت با ۴۴۱ رای، محمودرضا رحیمی با ۴۲۳ رای و بهزاد فراهانی با ۴۰۲ رای اعضای اصلی هیات مدیره و مسعود دلخواه و مریم کاظمی هر کدام با ۳۹۸ رای علی البدل اول و محمد امیر یاراحمدی با ۳۵۲ رای به عنوان علی البدل دوم هیات مدیره شدند. مهدی قلعه نیز با ۴۴۴ رای بازرس اصلی و آرش دادگر با ۳۹۰ رای بازرس علی البدل خانه تئاتر شدند.

502

کد خبر: 953852

وب گردی

وب گردی