رشته های دانشگاه علوم قضایی و دانشکده صدا سیما واحدقم به دفترچه برگشت

رشته های حقوق، علوم سیاسی و ادبیات نمایشی در دانشگاه علوم قضایی، دانشکده وزارت خارجه و دانشکده صدا و سیما واحد قم به دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ برگشت.

به گزارش ایسکانیوز، اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

با توجه به اخذ مجوز برخی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعد از انتشار دفترچه و همچنین به منظور اصلاح برخی از موارد مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اصلاحات در قالب یک پیوست جدید منتشر شده است.

داوطلبان می توانند برای مشاهده این اصلاحات به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پس از ملاحظه این اطلاعیه و مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی، کدرشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب و تا ۱۹ خرداد ۹۷ به ترتیب اولویت نسبت به درج کدرشته محل های مربوط در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

رشته های بازگشته دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری شامل حقوق خصوصی، حقوق سردفتری، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق حمل و نقل تجاری، حقوق بین الملل، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی، حقوق عمومی، مدیریت نظارت و بازرسی، مدیریت دادگستری، حقوق دادرسی اداری، حقوق خانواده، حقوق شرکت های تجاری است.

همچنین رشته های ادبیات نمایشی دانشکده صدا و سیما واحد قم و رشته مهندسی صدا در دانشگاه صدا و سیما به مجموعه رشته ها اضافه شده است.

رشته های روابط بین الملل، مطالعات منطقه ای و دیپلماسی و سازمانهای بین المللی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه نیز به مجموعه رشته های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ بازگشت.

منبع:مهر

201

کد خبر: 953896

وب گردی

وب گردی