سردار صابری:مردم با حضورشان نشان دادند علی رغم همه فراز و نشیب‌ها همچنان زیر پرچم ولایت هستند

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: مردم برای تجدید میثاق با امام راحلشان می‌آیند تا بگویند علی‌رغم همه فراز و نشیب‌ها ما همچنان در صحنه و زیر پرچم ولایت هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ضمن تاکید بر امادگی کامل قرارگاه شهید فهمیده برای برگزاری بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی (س) گفت: اعزام و راهنمایی زائر، تهیه و پخش افطاری، تهیه و پخش آب و بحث بهداشت و درمانجزو مسئولیت های قرارگاه شهید فهمیده است و حتی گفته اند که برای جراحی پست هایی را در نظر می گیریم.

وی افزو: هلی کوپترهایی را در منطقه مستقر کرده اند که اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ دهد آمادگی لازم وجود داشته باشد. آماده سازی محیط و آمادگی پارکینگ ها برای زائرینی که از استان های همجوار تشریف می آورند از جمله دیگر مسئولیت های این قرارگاه است و دست به دست هم داده ایم که ان شاء الله یک فضای امن و راحت را برای زائرین محترم داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله ( ص) تصریح کرد: مسابقاتی در مورد وصیت نامه امام و یا موضوعاتی مثل شب شعر سوگواره از مسائلی هستند که شهرداری حرم و کمیته فرهنگی قرارگاه شهید فهمیده ا اجرا خواهند کرد.

وی گفت: مردم برای تجدید میثاق با امام راحلشان می آیند تا بگویند علی رغم همه فراز و نشیب ها ما همچنان در صحنه و زیر پرچم ولایت هستیم. وقتی یک جوان این جمعیت را می بیند که بعد از ده ها سال با چه عشقی می آیند و زیارت می کنند می گویند این امام چه شخصیتی بوده است؟ این انقلاب چه بوده و هست؟ و جواب خودشان را می گیرند.

سردار صابری در پایان گفت: ان شاء الله خداوند هم توفیق می دهد تا در مسیر امام و مقام معظم رهبری بمانیم.

منبع: فارس

302

کد خبر: 953932

وب گردی

وب گردی