کولیوند:  استقرار 4500 آمبولانس در مسیر راهپیمایی روز قدس

 سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: به دلیل گرمای هوا و روزه داری به روزه داران و شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس توصیه می شود از لباس هایی که کمتر نور خورشید را جذب می کنند، با رنگ های روشن تر استفاده کنند و همچنین برای جلوگیری از آفتاب سوختگی کلاه لبه دار بر سر کنند.

به گزارش ایسکانیوز پیر حسین کولیوند گفت: 4500 دستگاه آمبولانس اورژانس در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور مستقر می شوند.

وی افزود: کل نیروهای اورژانس در روز قدس آماده باش هستند،60دستگاه اتوبوس آمبولانس و 40فروند اورژانس هوایی نیز در این مراسم در سراسر کشور حضور دارند و این مراسم را پوشش می دهند.
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در تهران نیز علاوه بر استقرار آمبولانس ها 200 دستگاه موتور آمبولانس و خودروهای امدادی و فرماندهی در مسیر 10 گانه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مستقر می شوند.

وی همچنین به روزه داران توصیه کرد: به دلیل گرمای هوا و تشنگی برای حفظ آب بدن در هنگام وعده سحری حتما از میوه ها و سبزی ها به اندازه کافی استفاده کنند و افرادی که به بیماری های مزمن مبتلا هستند نیز برای شرکت در راهپیمایی نکات ایمنی و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.
کولیوند همچنین از مردم روزه دار خواست که مانند سال های گذشته با شکوه و وحدت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند ،چرا که شرکت پرشور در این راهپیمایی لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.


گفتنی است: روز جهانی قدس مناسبتی جهانی است که از یک سال پس از پیروزی انقلاب ایران، در آخرین جمعه ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود. در این روز، گروه‌هایی از مسلمانان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند، روز قدس روزی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است.

ایرنا

700

کد خبر: 954193

وب گردی

وب گردی