راه‌اندازی آزمایشی ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندر خرمشهر/ افتتاح رسمی در هفته دولت

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندر خرمشهر به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد و قرار است افتتاح رسمی در هفته دولت انجام شود.

به گزارش گروه اقتصادى ایسکانیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسنی در این‌باره بیان گفت: با راه اندازی ترمینال مکانیزه مواد معدنی به صورت آزمایشی، این ترمینال هفته دولت به صورت رسمی مورد بهر‌ه‌برداری قرار می‌گیرد.

او اظهار داشت: ترمینال مکانیزه مواد معدنی در راستای کاهش خطرات آلودگی زیست محیطی ناشی از تخلیه و بارگیری مصالح ساختمانی بویژه کلینکر و همچنین توجه به سلامتی شهروندان خرمشهری صورت می‌گیرد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: دیوارکشی بتنی 3 متری در ترمینال مکانیزه مواد معدنی بندر خرمشهر صورت گرفته و به دستگاه مه پاش و شوتینگ آب نیز مجهز شده است.

محسنی در خصوص تهیه ماشین آلات این ترمینال گفت: یک دستگاه شیپ لودر با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تن که ظرفیت بارگیری بالایی برای بارگیری مواد معدنی دارد توسط بخش خصوصی خریداری شده و تهیه یک دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.این ترمینال زمینه فرصت های شغلی جدید فراهم می‌کند.

401

کد خبر: 954214

وب گردی

وب گردی