موسوی لارگانی: روز قدس یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام (ره) است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره روز قدس گفت: روز قدس امسال یک ویژگی خاصی دارد،  همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید متفاوت از سالهای گذشته باشد و مردم ایران اسلامی با حضور چشمگیر خود شکوه و عظمت این روز را دو چندان کنند.

سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز روز قدس را یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام (ره) دانست و گفت: امام، اوایل انقلاب، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند، این روز به نوعی انسجام مسلمانان جهان با یکدیگر در مقابل رژیم اشغالگر قدس است.

وی ادامه داد: متاسفانه ما هرچه جلوتر می رویم از فرمان امام فاصله می گیریم ، مردم در سالهای اولیه خیلی اهمیت موضوع را حس نکردند، سالهای بعد، روز قدس برای مردم به مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی تلقی شد و بر خود لازم دانستند که در این روز ولو اینکه در زمستان با برف یا در تابستان با گرمای شدید همراه باشد از خانه های خود بیرون آیند و بر سر این رژیم اشغالگر و همدستان آن فریاد برآورند.

موسوی لارگانی درباره اهمیت روز قدس بیان کرد: اهمیت روز قدس برای مردم روشن است اما امسال یک ویژگی خاصی دارد، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به نقطه اوج برسد و متفاوت از سالهای گذشته باشد و مردم سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی با حضور چشمگیر و چند صد میلیونی خود شکوه و عظمت این روز را دو چندان کنند.

وی درباره دلیل تفاوت روز قدس از سالهای گذشته اظهار کرد: مسلمانان به خاطر پیروزی های پی در پی که در کشور سوریه در مقابل صهیونیست ها، داعشی ها، تکفیری ها و استکبار بدست آوردند در اوج قدرت هستند، این پیروزی ها توانست آنها را متزلزل کند،آمریکای جنایتکار حرکت سخیفی (انتقال سفارت به قدس شریف) انجام داد لذا مردم باید با حضور خودشان این تزلزل و این قدرت پوشالی را به نوعی ضعیف تر کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: روز قدس از نظر اهمیت شاید یکی از مهم ترین یوم الله های اسلامی ایران باشد که امروزه خوشبختانه در سراسر جهان هم تقریبا تعمیم داده شده است و مردم مسلمان در هرکجای جهان هم که باشند این روز را گرامی می دارند حتی غیرمسلمانان هم در بعضی از کشورها با حرکت ها و شعارهای خود اعتراض خود را علیه این رژیم کودک کش بیان می کنند.

وی در ادامه افزود:حضور و حرکت مردم می تواند تزلزل ایجاد شده در این قدرت پوشالی را افزایش دهد و خواسته امام را که فرمودند این غده سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود تحقق بخشند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حرکت مردم ریشه این صهیونیست های از خدا بی خبر از صفحه روزگار محو شود.

304

کد خبر: 954230

وب گردی

وب گردی