حسینی: صهیونیست ها نماد نسل کشی و کودک کشی هستند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جنایات اسرائیل غاصب سبب آواره شدن چند میلیون نفر از فلسطینیان شده است، گفت: صهیونیست‌ها نماد ظلم، شقاوت،نژاد پرستی، جنایت،نسل کشی و کودک کشی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش « 70 سال جنایت» ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان جهان است و واقعه مهم معراج پیامبر از مسجدالاقصی صورت گرفت،براین اساس قدس جایگاه والا وویژه ای درنزد جهان اسلام دارد.

وی با اشاره به تلاش اسرائیل برای نسل کشی در سرزمین‌های اشغالی، افزود: اسرائیل در این ۷۰ سال جنایات زیادی در سرزمین‌های اشغالی مرتکب شده و این ظلم وخشونت در طول این ۷دهه تداوم داشته و ۲ تا۳ میلیون نفر ازمردم مظلوم فلسطین با مظلومیت از خانه وکاشانه خودآواره دیگر کشورها شده اندودرکمال سختی ورنج ادامه زندگی داده‌اند.

دبیرکل کانون‌دانشگاهیان ایران اسلامی با بیان اینکه بی‌رحمی وستم اسرائیل سبب بی خانمانی میلیون‌ها فلسطینی شده،بیان کرد: علماء و مردم متدین ایران نمی‌توانند در مقابل این‌ظلم تاریخی بی‌تفاوت باشد و موضع حضرت امام خمینی(ره) از آغاز نهضت دفاع از ملت مظلوم فلسطین بود واینک رهبرحکیم انقلاب باهمان اقتداروعزت،و شوروحماسه فلسطین رامسئله اول جهان اسلام می داندومانع به فراموشی سپردن ویا انحراف از آرمان قدس است.

این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها نماد ظلم، شقاوت،نژاد پرستی، جنایت، نسل کشی و کودک کشی هستند،عنوان کرد:
صهونیست‌ها مجسه همه رذایل وخباثتها هستند چون تبهکاری، ددمنشی وخیانتی نیست که این رژیم برای بقا وسلطه طلبی مرتکب نشده باشد.

سیدمحمدحسینی با بیان اینکه صهیونیست‌ها خود را نژاد و قوم برتر می‌دانند و مدعی هستندکه پیروان ادیان غیریهودوتمام اقوام و نژادها‌باید در خدمت و در راستای اهداف آنان باشند،عنوان کرد:
آموزه های دینی ومضمون کتاب‌های مرجع یهودیان این نگاه خود برتر بینی نسبت به دیگران‌راالقاء و ترغیب می‌کندو آنها را به این باورکه قوم برگزیده‌و برتر هستند هدایت میکند.

عضوهیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه صهیونیستها از کودکی به بچه‌های خود تعلیم می‌دهندکه نژادممتازهستند و دیگران باید تحت فرمان‌و خدمت آنها باشند،تاکید کرد: یهودیان با غیر یهود ازدواج نمیکنند ، چون ادعا دارند که نژادمنزه و پاک هستند و نبایدباازداج بااجانب خودراآلوده سازند.

این استاددانشگاه تهران با اشاره به اینکه صهیونیستهابراساس منشوروتعالیم دینی خود قصد سیطره بردنیارا دارند،خاطرنشان ساخت: گلوگاه‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی دنیا در دست صهیونیست ها بوده و بسیاری از رسانه‌های دنیا از جمله خبرگزاریها و غولهای رسانه‌ای و شبکه های مهم تلویزیونی در دست وتحت نفودآنان است و آنها با این امکانات وبرنامه هاى منسجم توانسته‌اند به اهداف خودنائل شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به اینکه صهیونیست‌هادر آمریکا و اروپا نفوذ و لابی قدرتمندی دارند، افزود: اشغال اراضی فلسطین با یک طرح جهانی حساب شده وبا برنامه ریزی آینده نگری دقیق وهمه جانبه صورت گرفته‌و با اعتقادات دینی مثل تعبیر ارض موعودپیوند خورده تابه این تعدی‌وخون ریزی کم نظیر رنگ قداست ببخشدوانگیزه یهودیان سراسرجهان برای کوچ کردن به فلسطین وحمایت از آرمانهای صهیونیزم مضاعف سازد.

حسینی با بیان اینکه هریهودی ضرورتا صهیونیست نیست هر چندکه هرصهونیستی یهودی هست،تصریح کرد: در ایران اسلامی که بالغ بر۸هزار یهودی درکمال امنیت، امنیت،آرامش واحترام زندگی میکنند،غالب این یهودیان هموطن، رفتاراسرائیل وصهونیستها را محکوم میکنند و برخی از خاخام‌ها و رهبران دینی یهود در کشورهای دیگر هم این زیاده خواهی را محکوم میکنند.

حسینی با بیان اینکه اسلام هم با توده مردم یهودی و اهل کتاب برخوردمسالمت آمیز دارد،گفت:ما بااهل کتاب کاری تعامل مثبت وسازنده داریم، مخالفت مابا باندها وکسانی هست که پوسته ای ظاهری از تورات تحریف شده را گرفته و برای اهداف قدرت طلبانه خود سوء استفاده‌رابه حداعلی رسانده اند!

دبیرکل کانون دانشگاهیان بابیان اینکه در سال ۱۹۴۸میلادی تروریست‌های صهیونی وارد دیر یاسین شده و همه ۲۵۴ نفر اهالی روستا را قتل عام کردند، گفت: بعدازاین جنایت فجیع نماینده صلیب سرخ گزارش داد که ۱۳۵نفر از این جمعیت زنان و ۳۵ نفر از این زنان باردار بوده‌اند که این جنایات نشان دهنده اوج قساوت این آدمکشان حرفه ای است.
استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه فهرست مطوّلی از جنایات توسط این رژیم سفاک در فلسطین از ابتدای اشغال وجود دارد، اضافه کرد: یک نمونه دیگر ازقساوت قلب صهیونیست‌ها در سال ۱۹۵۳ درروستای‌قیبیه است‌که ۵۳ نفر انسان بی گناه وبی خبررا با منفجرکردن خانه هایشان ناجوانمردانه به قتل رساندند تادرس عبرتی برای دیگران باشدکه هرچه سریعتر خانه‌ها ومزارع خودرا ترک کنند؛ همچنین درخان یونس، کفر قاسم، صبرا و شتیلا،قانا، طبریا، الخلیل، رفح، بیت لحم، نابلس، طوباس، بیت لاهیاو دهها روستا ومرکز دیگرو نیز اردوگاه‌های آوارگان چون عین الحلوه والبریج سابقه کشتار کودکان و زنان را درکارنامه ننگین خود دارند، حوادثی که یاداوری آنها دل هرانسانی رابه درد می آورد.

حسینی با بیان اینکه رژیم نامشروع اسرائیل با حمایت تمام عیار اروپا و آمریکا شکل گرفته، تصریح کرد:در۴ جنگ اعراب و اسرائیل قبل ازپیروزی انقلاب، به دلایل مختلف اعراب شکست خوردند،ولی بعد‌از آن باالهام بخشی‌انقلاب اسلامی، اسطوره شکست ناپذیری وقدرت پوشالی وهیمنه اسرائیل درهم شکست.

وی با بیان اینکه غیرت دینی جوانان شیعه درلبنان اجازه نداد که خاک آنها در تصرف اسرائیل بماند،گفت: جوانان مومن، شجاع وانقلابی مانند سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله نپذیرفتند که سلطه اسرائیل بر لبنان تثبیت شود و در سال ۱۹۸۵ میلادی اسرائیل برای اولین باررژیم صهیونیستی در نبرد باجوانان حزب‌الله مستاصل شدو ناگزیراز بیروت وجنوب لبنان عقب نشینی وفرار را برقرار ترجیح داد و بدون تردیداین پیروزی بزرگ مُلَهم ومتاثراز انقلاب اسلامی ودم مسیحایی امام خمینی وسرآغازفصل جدیدی از مبارزات بودکه به حول وقوه الهی طبق اعلام رهبرفرزانه انقلاب منجربه نابودی غده سرطانی اسرائیل درکمتراز۲۵ سال آینده خواهدشد.

۳۰۴

کد خبر: 954292

وب گردی

وب گردی