بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت روز قدس

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه ای، مردم مسلمان و آزاده را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در بیانیه این سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس آمده است:

روز جهانی قدس یادگار گراسنگ امام راحل عظیم الشان است که از دشمن شناسی آن عزیز فرزانه حکایت دارد. فتنه هایی که امروز در مسیر آزادی قدس شریف در کشورهای محور مقاومت ایجاد شده اند به درستی انتخاب صحیح رهبر کبیر انقلاب در هدف قرار دادن دشمن اصلی جهان اسلام و منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را نشان می دهد. وحدت مسلمانان حول کلمه واحده الله با هدف رهایی بیت المقدس از اشغال خطری اساسی برای نظام جهانی سلطه بود و آنان برای درهم شکستن این اتحاد تلاش کردند با ایجاد گروه های تکفیری که کشتن مسلمانان را به هرچیز دیگری حتی درگیری با اشغالگران سرزمین قدس ترجیح می دهند، مانع از آن شوند که پیروزی بزرگ مسلمانان محقق گردد و تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با محکوم کردن کشتارهای نژادپرستی اخیر صهیونیست ها در به خاک و خون کشیده شدن فلسطینیان در غزه ازمجامع بین المللی می خواهد در اقدامی عاجل و قاطعانه به این نسل کشی ها و جنایات واکنش نشان دهند.

پس باید در روز جهانی قدس، این قدرتهای شرور را مفتضح کرده و از مسئله فلسطین که رأس همه مسائل و مشکلات جهان اسلام است دفاع کنیم. مردم آزاده جهان نیز، فارغ از دین، نژاد و ملیت، هر سال باشکوه تر از سال قبل، برضد ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل و حامیان جنایتکار فریاد بر می آورند.

از این رو از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت ها و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت می کنیم تا امسال نیز در این روز سرنوشت ساز، بیدارگر و ظلم ستیز؛ پرشور و باشکوه تر از همیشه مشارکت نموده، صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

502

کد خبر: 954300

وب گردی

وب گردی