خیرین  شیرازی و تبریزی رکورد زدند / کمک ۸۰ میلیاردی در یک شب

در جشن گلریزان ستاد‌های دیه استان فارس و آذربایجان شرقی در یک شب، خیرین و نیکوکاران جمعاً ۸۰ میلیارد ریال معادل ۸ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش ایسکانیوز جشن گلریزان ستاد دیه استان‌های فارس و آذربایجان شرقی، پنجشنبه شب هفته گذشته مقارن با شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام برگزار شد که در این دو جشن، جمعاً 80 میلیارد ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.

استان فارس با یک هزار و 200 زندانی در صدر زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد و تا پایان ماه مبارک رمضان 49 جشن گلریزان برگزار خواهد کرد که از این تعداد 30 جشن برگزار شده است.

تنها در یک جشن گلریزان این استان که شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده، خیرین و نیکوکاران 5 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند که فقط از محل همین رقم، 100 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان آزاد می‌شود. در جشن سال گذشته این استان، 3 میلیارد تومان جمع شده بود.

استان آذربایجان شرقی از دیگر استان‌هایی است که در جشن گلریزان آن، خیرین خوش درخشیدند و 3 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان کمک کردند که فقط از محل همین رقم، 540 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی آزاد می‌شوند.

این در حالی است که در کل جشن‌های گلریزان استان آذربایجان شرقی در سال گذشته، 3 میلیارد و 300 میلیون تومان جمع‌آوری شده بود.

بر اساس این گزارس، قرار است در ماه مبارک رمضان امسال، 16 جشن گلریزان در کل شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی برگزار شود.

تسنیم

700

کد خبر: 954380

وب گردی

وب گردی